Ga naar inhoud

Daily vervoer: €5.000 aankoop / Wagen leasen


Porker

Aanbevolen berichten

Ik plan binnenkort een tweede wagen in huis te halen zodat ik de de CSL wat kan ontlasten. Ik heb twee opties in m'n hoofd, enerzijds met +/- €5.000 een zuinige tweedehands wagen te kopen. Ik denk aan Golf IV/V TDI/Audi A2/... (suggesties zijn meer dan welkom).

 

Anderzijds spreekt de leaseoptie me ook erg aan, zou me een recentere wagen opleveren met vermoedelijk minder kopzorgen. Ik denk aan Golf VI/VII/MINI Clubman/.... (suggesties zijn meer dan welkom). Zo'n leasing zou me -voor een wagen in dat segment- om en bij de €300/maand kosten.

 

Wat de suggesties betreft, het moet zuinig/degelijk/relatief vlot/comfy zijn, iets dat ik op straat kan laten staan waar zo weinig als mogelijk naar omgekeken moet worden.

 

Shoot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel tevreden van m'n A2, maar voor 5000 euro hebben die zo te zien allemaal een pàk kilometers (TDI).

Ze zijn wel heel zuinig, en houden goed hun waarde.

Maar ik durf geen uitspraken doen over die dingen met +150000 km...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mietje, ik heb er tenminste 2,5 jaar als daily mee rondgereden :P

Voor 5000 euro zal het imo niet evident zijn een relatief amusante en degelijke kar te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 5000 euro zal het imo niet evident zijn een relatief amusante en degelijke kar te vinden.

 

 

Maf, echt? :D

 

 

Porker, volgens mij is het simpel met zo'n budget:  iets uit de VAG stal met een 1.9TDI.   Cheap as shit, best betrouwbaar, 'comfortabel' ('t is natuurlijk geen zescilinder), en je kan die dingen best aftrappen zonder dat die raar beginnen doen.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maf, echt? :D

 

 

Porker, volgens mij is het simpel met zo'n budget:  iets uit de VAG stal met een 1.9TDI.   Cheap as shit, best betrouwbaar, 'comfortabel' ('t is natuurlijk geen zescilinder), en je kan die dingen best aftrappen zonder dat die raar beginnen doen.

Grapjas ^_^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voo 300 in de maand ga je toch niet veel leasen denk ik. Of bedoel je gewoon een financiering doen?

Dat valt echt best mee hoor, ben daar ook van verschoten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid