Ga naar inhoud

!!! GESTOLEN: SEAT IBIZA 1.9tdi !!!


///NFSThunder

Aanbevolen berichten

Deze middag is onze seat ibiza gestolen in het Brusselse. Wagen was afgesloten maar niet meer aanwezig bij terugkomst. (omgeving St.-Stevens-Woluwe)

Het gaat om deze wagen:

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=552346053_1198014864175_1042601988_630800_4592688_n.jpg

12662_1246294191128_1042601988_777811_865924_n.jpg

12662_1246294151127_1042601988_777810_6677729_n.jpg

Voertuig is opvallend aan de velgen(formula sport) die maar 1 jaar op de ibiza beschikbaar waren.

Ook de ringsticker naast de nummerplaat achteraan en nordsleife sticker op 3e stoplicht.

De wagen heeft ook witte standlichten vooraan en hangt iets lager dan normaal(H&R sportvering)...

Indien je iets ziet of informatie hebt, gelieve me te contacteren via mail: p_poelmans@hotmail.com

of gsm: 0485/720310

Bedankt.

aangepast door ///NFSThunder
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagen is inderdaad niet gesleept.

Mijn vader gebruikte deze om op en af naar zijn werk te gaan. De wagen is letterlijk op een 100m van de KPN GROUP zetel in Sint-Lambrechts-Woluwe ontnomen.

Deze is wel verzekerd tegen diefstal, dus het valt nog af te wachten wat we er voor terug krijgen.

Daarbuiten is het allesinds niet prettig om mee te maken. Ik dacht eigenlijk dat wagens tegenwoordig toch wat moeilijker te stelen waren. Dit is een 2007 model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagen is inderdaad niet gesleept.

Mijn vader gebruikte deze om op en af naar zijn werk te gaan. De wagen is letterlijk op een 100m van de KPN GROUP zetel in Sint-Lambrechts-Woluwe ontnomen.

Deze is wel verzekerd tegen diefstal, dus het valt nog af te wachten wat we er voor terug krijgen.

Daarbuiten is het allesinds niet prettig om mee te maken. Ik dacht eigenlijk dat wagens tegenwoordig toch wat moeilijker te stelen waren. Dit is een 2007 model.

Werkt je vader voor KPN? Allee, ex-collega van mij dan!

aangepast door Tommie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nja is inderdaad niet te doen tegenwoordig. Wagen na zoveel weken niet teruggevonden en vermoed dat deze ondertussen dus al ver in het Oosten zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een vertegenwoordiger vertelde vrijdag dat ze verschillende jaren geleden de M3 van zijn baas volledig gestript hebben toen hij op zakenreis was. :lol:

hij stond in een bekende parking van een parijse luchthaven (ben naam kwijt) en toen hij terug kwam was alles weg. wielen, bumpers, lichten, zetels, stuur, deurpanelen. gewoon alles wat M3 gebonden was. vind zo je wagen eens terug. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt je pa voor KPNGB? Ex-collega van mij dus.

jup zit er op contract. Maar wel nog maar een half jaartje daar op project bezig.

Werkte je ook in de gebouwen daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid