Ga naar inhoud

Subaru lovers


ScoobySteve

Aanbevolen berichten

@Frekkel 

Is dit een grap? 140k pond

https://www.pistonheads.com/classifieds/used-cars/subaru/impreza-sti/1998-subaru-impreza-22b-sti-24k-miles-fsh-concours-example/9385219

Quote

This a very rare opportunity to own a genuine low mileage, low owner 1998 Subaru Impreza 22b STI...

Number 331/400 JDM versions this is a concours holy grail example, it’s never seen the rain and has been garaged all its life. 

Having only covered a fully documented 24k miles from new it is currently the lowest mileage and best example for sale in the world, this car wants for nothing, previous owners have been fastidious with regard to its care and maintenance, this car is impeccable condition through out. 

The clocks are reading a verified 28,825 mixed miles and KM’s. It was imported in 1999 with just under 8000 KM’s on it (about 5000 miles) upon Import it was converted into MPH. Of the 28,825 roughly 8000 is KM’s meaning the cars true mileage is just under 24k miles, all of which is fully documented with receipts to show for everything. 

This example of course comes with full and detailed service history from new until the present date. It has been serviced every year on the dot regardless of minimal mileage, receipts showing each and every service. The car comes with all its original paperwork and service records from Japan as well. Recently this car under went a major service where by all perishables were replaced.  

Needless to say this car is mechanically perfect, the engine, gearbox, turbo, diff etc all work as they should. All the brakes and suspension comments etc are perfect too. This car also has the correct Pirelli P-Zero tyres.

As to be expected from a concours example both the body work and the interior are perfect, there is not a single scuff, scratch or blemish in the paintwork, this is unheard of for an original 20 year old car. 

These are very rare and highly sought after vehicles, examples as good as this simply don’t come up for sale this is a fully documented, verified and immaculate example, it is not to be missed. This car is an asset and must to any prestigious motor car collection. 

The car is located near Abergavenny South Wales. To arrange a viewing please contact me on 07730380881. 

£139,995 ono

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Frekkel said:

Dit is DE impreza, wat zou daar grappig aan zijn? Vergelijk het met een 190 EVO II.

Dat plaatst het al wat in perspectief maar qua overall staat van het voertuig had ik wel iets cleaner/netter/schoner verwacht. 

Aantal kopers zal ook wel heel klein zijn? Zou die verkoper ook akkoord gaan met 90k?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 5 maanden later...
50 minuten geleden, Denniske zei:

Vandaag deze gefotografeerd voor een handelaar, een 2006 WRX STI 'Widetrack' - zou zeldzaam zijn @Subaru555? Da marcheerde ze! 

 

Haha "zeldzaam" aka ik lap er 2k bij ofzo?

Op zich niet zeldzaam tenzij we spreken over een S204 ofzo. Ik denk dat ze vanaf 2004 of 2005 in dat model 10mm bredere kont had. Andere bumper en vooral ook DCCD om je diff te unlocken tot 20/80 dacht ik.

Komt deze te koop? Aan hoeveel?

Jammer van de dakspoiler. Altijd wat johny gevonden (itt de kofferspoiler :lol:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Subaru555 zei:

Haha "zeldzaam" aka ik lap er 2k bij ofzo?

Op zich niet zeldzaam tenzij we spreken over een S204 ofzo. Ik denk dat ze vanaf 2004 of 2005 in dat model 10mm bredere kont had. Andere bumper en vooral ook DCCD om je diff te unlocken tot 20/80 dacht ik.

Komt deze te koop? Aan hoeveel?

Jammer van de dakspoiler. Altijd wat johny gevonden (itt de kofferspoiler :lol:)

Geen idee, ik ken er dus niets van! Was wel in een mooie staat vond ik. 

Heeft 122k KM en zou te koop komen aan 26k. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Denniske zei:

Geen idee, ik ken er dus niets van! Was wel in een mooie staat vond ik. 

Heeft 122k KM en zou te koop komen aan 26k. 

26k :shock:

Volgens mij is dat meer dan ze origineel werden verkocht (ok inflatie blabla...)

Tenzij het dus een S204 is, ben ik benieuwd of ie dat ervoor krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid