Ga naar inhoud

Mercedes-Benz 200-300E (124)


Matteus

Aanbevolen berichten

Verdekke. Dit weekend gingen we een 300CE gaan halen voor de kleine. Ik spreek donderdag met die kerel af om hem zaterdag op te halen. En vrijdag zegt hij leukweg "oh, maar hij is verkocht"  :angry:

 

Terug naar af.

 

Zijn met kleine advertenties aan het doorbladeren geweest en doet mij echt wel terugdenken aan de tijd dat ze bij MB nog echte autos maakten :inlove:

 

Ideaal ware een 230CE handgeschakeld te vinden voor hem. Maar heb zelf veel zin ene 500E of 400E te kopen  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu de luxe gehad om zowel met een 400 als een 500 te rijden (maat heeft ze beiden) en ik blijf erbij dat ik liever een 400 zou hebben. Zelfde soort performance en het uiterlijk van een 200D :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets gekocht?

400E is wel sleeper der sleepers ja, maar 500 is dat eigelijk ook al :D

Ne 400E op wieldoppen en 200D op de koffer :inlove:

Nee, die auto's zijn van een jonge gast met veel ambitie, hij wou mij de 500 wel verkopen maar heb hem zelf aangeraden hem te houden. Ga hem helpen met hem in orde te zetten. Ik had niet de financien om hem te kopen en hij heeft hem voor minder dan een cijfer met 4 nullen gekocht... Is wel wat werk aan (ligt plat op de grond want is door z'n hydraulische vering gegaan) etc... Motor loopt ook niet enorm happy maar ik denk aan bougiekabels, al die motoren zijn daar enorm op gesteld.

Heb nu wel al meerdere keren de luxe gehad met beiden te rijden en beiden zijn echt een enorm verschillende auto, op een rechte baan zijn ze aan mekaar gewaagd maar eens buiten die rechte baan is de ene een beest en de andere een echte mercedes met deurklinken tegen de grond :D

En je pakt me de woorden uit de mond, zelf gisteren zei ik nog tegen @@The Swede ... Geef mij maar de 400E met oranje pinkers, opdrukkers (alhoewel stalen velgen met die remmen... denk oem ook 16" gullies of 8-gaats) en een 200D badge op de poep :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik spreek niet van oneerlijk afpakken. De bedoeling was hem eerlijk te kopen.

Christophe heeft den uwen ook niet afgepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben content met:


-> petrolgrun 400E met beige leder sportinterieur (4-zitter), wortelnoot, kanteldakje, stalen wielen met doppen (chrome rand doppen) en voor de rest elke mogelijke optie gaarne :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben content met:

-> petrolgrun 400E met beige leder sportinterieur (4-zitter), wortelnoot, kanteldakje, stalen wielen met doppen (chrome rand doppen) en voor de rest elke mogelijke optie gaarne :D

Die lopen toch echt niet dik he, die 400E's? Minder dan de 500?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was er technisch iets anders aan de Limited? Ik vind er maar niks aan.

Ook de velgen doen me niet veel, zelfs al zijn ze high end en van de EVO 2.

En dan dat interieur :sick:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid