Ga naar inhoud

Mercedes-Benz 200-300E (124)


Matteus

Aanbevolen berichten

Was er technisch iets anders aan de Limited? Ik vind er maar niks aan.

Ook de velgen doen me niet veel, zelfs al zijn ze high end en van de EVO 2.

En dan dat interieur :sick:

Volgens de verkoper ..

The E500 Limited was a "limited" model production between 1994-1995 of the E500. All E500 Limited's were face-lifted. From factory, the vehicles came with special two-tone interiors, 17-inch Evo II alloy wheels, birdseye maple wood trim, and were usually fully optioned with sunblinds, climate control, heated seats, and memory seats. They also had black ‘Mercedes-Benz' lettering on the engine rather than white painted lettering that usually flaked off. They also came with the Mercedes-Benz stamped stainless steel doorsill protectors as standard. They had two-tone sportline steering wheels, passenger and driver airbags together with the fully face-lifted bodywork and cladding as standard. They are deemed to be the most desirable of the E500 range.

Ik zou persoonlijk zelfs twijfelen om voor leer/stof te gaan (al combineert het dan weer niet met het hout)

http://m.autoscout24.de/angebote/mercedes-benz-e-500-reimport-aus-japan-benzin-schwarz-284516369

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met klassiekers moet je in perspectief kunnen rijden, anders blijf je er best vanaf ja...

 

Nagels met kopen ;)

 

Al ga je werk hebben hier want perspectief is een onbekend begrip bij de meeste kleuters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met klassiekers moet je in perspectief kunnen rijden, anders blijf je er best vanaf ja...

 

Uiteraard, lijkt me gewoon beter bij een 400E te passen die toch andere aspiraties had dan de 500, zou er dan een manuele 2.3 16v naast nemen uit dezelfde stal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er wel meerdere manuele gemaakt, aangepast achteraf en ik dacht dat er een manuele bak van de 928 in gebruikt werd.

Is de 928 geen transaxle? Hoe doen ze dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de 928 geen transaxle? Hoe doen ze dat dan?

 

Je hebt gelijk, heb nog eens gezocht. De automaat van de 928 zou wel van Benz zijn, misschien vandaar de verwarring voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nagels met kopen ;)

 

Al ga je werk hebben hier want perspectief is een onbekend begrip bij de meeste kleuters.

 

Ik vind die oudere Mercedes automaten zalig, en dan daar een dikke V8 voor. Zalig is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is wat het toebrengt hem in manueel te zetten. Sneller gaat hij niet echt worden.

Zou t ook nooit overwegen, heiligschennis ;)

Vond t gewoon interessant om te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r had destijds zo een Duitse firma eens een M5 motor in een 230E gelegd. Men noemde het toen de "ideale wagen" = Mercedes wagen met BMW motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige tijd geleden stond er ook een 750iL E32 manueel te koop... Snap er ook de meerwaarde niet van...

Op zo'n kar HOORT gewoon een automaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een icoon natuurlijk maar is die boite niet vervelend traag ondertussen?

Even uit @@TCT zijn perspectief geschreven: Trager als heden maar vermits dat dit ne slush o matic is zou ge er lelijk van verschieten wa ne stamp dat ge nog BIJ krijgt als den bak verzet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er wel meerdere manuele gemaakt, aangepast achteraf en ik dacht dat er een manuele bak van de 928 in gebruikt werd.

Als ge bij AMG ging aankloppen (voor fusie) kon je gewoon beleefd met geopende portemonee vragen om er een handbak van te maken hoor, zo kon je ook de W126 met dohc V8 met handbak krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid