The Swede 5.737 Geplaatst: 21 februari 2016 Delen Geplaatst: 21 februari 2016 Ook veel meer fan van de eerste 500E Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.080 Geplaatst: 21 februari 2016 Delen Geplaatst: 21 februari 2016 Meer dan 20K zou ik toch nog niet geven http://ww3.autoscout24.de/classified/284992344?asrc=st|as Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
abtler 3.774 Geplaatst: 21 februari 2016 Delen Geplaatst: 21 februari 2016 Was er technisch iets anders aan de Limited? Ik vind er maar niks aan. Ook de velgen doen me niet veel, zelfs al zijn ze high end en van de EVO 2. En dan dat interieur Volgens de verkoper ..The E500 Limited was a "limited" model production between 1994-1995 of the E500. All E500 Limited's were face-lifted. From factory, the vehicles came with special two-tone interiors, 17-inch Evo II alloy wheels, birdseye maple wood trim, and were usually fully optioned with sunblinds, climate control, heated seats, and memory seats. They also had black ‘Mercedes-Benz' lettering on the engine rather than white painted lettering that usually flaked off. They also came with the Mercedes-Benz stamped stainless steel doorsill protectors as standard. They had two-tone sportline steering wheels, passenger and driver airbags together with the fully face-lifted bodywork and cladding as standard. They are deemed to be the most desirable of the E500 range. Ik zou persoonlijk zelfs twijfelen om voor leer/stof te gaan (al combineert het dan weer niet met het hout) http://m.autoscout24.de/angebote/mercedes-benz-e-500-reimport-aus-japan-benzin-schwarz-284516369 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.810 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Nee, in een '500 kies ik leder, ondanks dat ik over het algemeen meer neig naar stof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.737 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 http://ww3.autoscout24.de/classified/284992344?asrc=st|as Da's een erg mooie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Titleist 230 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Het is een icoon natuurlijk maar is die boite niet vervelend traag ondertussen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.871 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Met klassiekers moet je in perspectief kunnen rijden, anders blijf je er best vanaf ja... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.737 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Met klassiekers moet je in perspectief kunnen rijden, anders blijf je er best vanaf ja... Nagels met kopen Al ga je werk hebben hier want perspectief is een onbekend begrip bij de meeste kleuters. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Titleist 230 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Met klassiekers moet je in perspectief kunnen rijden, anders blijf je er best vanaf ja... Uiteraard, lijkt me gewoon beter bij een 400E te passen die toch andere aspiraties had dan de 500, zou er dan een manuele 2.3 16v naast nemen uit dezelfde stal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.080 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Zijn er geen specialekes met handbak? Zoals bij een porsche 928... Edit: http://bringatrailer.com/2013/05/14/1-of-1-1992-renntech-mercedes-500e-6-speed/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.810 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 De enige manuele maar dan ook de enige zo lelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W201 380 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Er zijn er wel meerdere manuele gemaakt, aangepast achteraf en ik dacht dat er een manuele bak van de 928 in gebruikt werd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.737 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 http://www.leboncoin.fr/voitures/921872308.htm?ca=17_s http://www.leboncoin.fr/voitures/906622367.htm?ca=17_s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.080 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Er zijn er wel meerdere manuele gemaakt, aangepast achteraf en ik dacht dat er een manuele bak van de 928 in gebruikt werd. Is de 928 geen transaxle? Hoe doen ze dat dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W201 380 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Is de 928 geen transaxle? Hoe doen ze dat dan? Je hebt gelijk, heb nog eens gezocht. De automaat van de 928 zou wel van Benz zijn, misschien vandaar de verwarring voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.080 Geplaatst: 22 februari 2016 Delen Geplaatst: 22 februari 2016 Even wat gezocht op goegel: De bmw 540i bak past na veel paswerk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.737 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 De vraag is wat het toebrengt hem in manueel te zetten. Sneller gaat hij niet echt worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.681 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 Nagels met kopen Al ga je werk hebben hier want perspectief is een onbekend begrip bij de meeste kleuters. Ik vind die oudere Mercedes automaten zalig, en dan daar een dikke V8 voor. Zalig is dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.080 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 De vraag is wat het toebrengt hem in manueel te zetten. Sneller gaat hij niet echt worden. Zou t ook nooit overwegen, heiligschennis Vond t gewoon interessant om te lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.737 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 D'r had destijds zo een Duitse firma eens een M5 motor in een 230E gelegd. Men noemde het toen de "ideale wagen" = Mercedes wagen met BMW motor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beemerke05 22 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 Enige tijd geleden stond er ook een 750iL E32 manueel te koop... Snap er ook de meerwaarde niet van... Op zo'n kar HOORT gewoon een automaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.810 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 Omdat het kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
C_X 1.546 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 Het is een icoon natuurlijk maar is die boite niet vervelend traag ondertussen? Even uit @@TCT zijn perspectief geschreven: Trager als heden maar vermits dat dit ne slush o matic is zou ge er lelijk van verschieten wa ne stamp dat ge nog BIJ krijgt als den bak verzet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
C_X 1.546 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 Er zijn er wel meerdere manuele gemaakt, aangepast achteraf en ik dacht dat er een manuele bak van de 928 in gebruikt werd. Als ge bij AMG ging aankloppen (voor fusie) kon je gewoon beleefd met geopende portemonee vragen om er een handbak van te maken hoor, zo kon je ook de W126 met dohc V8 met handbak krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
abtler 3.774 Geplaatst: 23 februari 2016 Delen Geplaatst: 23 februari 2016 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.