Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W123


Maaher

Aanbevolen berichten

  • 2 jaren later...

De mijnen in die staat? Niet echt. En er zitten wel opties in, maar geen airco of standverwarming of zelfs het 3e zitbankje ontbreekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet de jouwe, maar "als je wat rondkijkt zijn die dingen een pak schappelijker te vinden".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha zo. Ik dacht al.

ik zou eens wille kijken maar momenteel geen tijd en ik ga dingen tegenkomen die ik wil gaan zien ook.

probleem is dat die dingen roesten. En als die origineel staat, wil dat zeggen dat er nog veel roest inzit.

Nu ik vind bijna 20k nogal duur. Er stond ergens een voor dezelfde prijs met een pak minder aantoonbare km. Ook met lederen bekleding en nog wat extra prul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Zo'n 280CE, met Fuchs kroonkurkjes, graag in een lichtblauw metallic, binnenin 't liefst in antrazit of pergament velours :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er toch? Liefst velours. Antraciet mag, evt. pergament ook nog (icm met lichtblauw metallic). Nu ik het zo bedenk: zelfs het donkerblauwe velours interieur zou mogen. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lapis metallic is ook ni mis, precies. (Allemaal nieuw voor mij.)

Interieur sowieso velours. :inlove: Kleur maakt me bijna niet uit.

901.jpg

905.jpg

 

 

Tabak in een anthrazitgrau metallic'nen moet ook vet zijn:

903.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid