Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W123


Maaher

Aanbevolen berichten

Jawel toch, je ziet daar toch zeer duidelijk de kortere haartjes van die wegslijten, nl. in de manier waarop licht daarmee speelt? Ik vind dat ook 't nadeel van dat "langharig" fluweel, dat je die zetels met proper kuisen nooit "nieuw" krijgt, i.t.t. stof of (kwalitatief) leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Carlito:

Neen, slijt amper itt leder

ja hallo. Als ik de stoelen zie van een maat met zijn (groen) interieur en vergelijk met ander is zijn stof het meest versleten met minst aantal kilometers.

Maar een echt lederen interieur zie je ook niet zoveel, meestal mb-tex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zot eigenlijk, sommige optieprijzen. Airco kost tot 20% van de autonieuwprijs. Autotelefoon nog meer. ABS ook zo ontiegelijk duur. Dz duurste Becker radio ook. Gek :-)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gewoon ik:

ja hallo. Als ik de stoelen zie van een maat met zijn (groen) interieur en vergelijk met ander is zijn stof het meest versleten met minst aantal kilometers.

Maar een echt lederen interieur zie je ook niet zoveel, meestal mb-tex

Mbtex slijt niet. Maar ik heb ook nog maar weinig versleten velours interieurs gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gTa:

Zot eigenlijk, sommige optieprijzen. Airco kost tot 20% van de autonieuwprijs. Autotelefoon nog meer. ABS ook zo ontiegelijk duur. Dz duurste Becker radio ook. Gek :-)

 

Een '16 E200d kost 3,4 maal meer dan een '83 200D.

Als je de prijzen van de opties met dezelfde factor vermenigvuldigd kom je (in Euro) op:
- Airbag: 3.000 euro
- ABS: 4.750 euro
- Airco: 7.300 euro

En dat (15.000 euro aan opties) is tegenwoordig allemaal standaard! (en dan heb ik nog alleen maar de opties die beginnen met A genomen :D )

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Carlito:

Mbtex slijt niet. Maar ik heb ook nog maar weinig versleten velours interieurs gezien

fluweel kan gaan klitten als het vuil wordt.

MBtex was voor beroepschauffeurs bedoeld, taxi's edm, en is dus idd beresterk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die mbtex vergelijkbaar met leatherette van bmw? Ik heb dat in mijn z3 en daar ben ik wel enorm tevreden van. Ziet er nog als nieuw uit terwijl vele lederen interieurs in z3's er belangen niet zo deftig uit zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MBtex Is beresterk maar 't is übervoos. Da's inderdaad echte taxi-zetelbekleding: glossy, gletsie, gore geperforeerde skai. Bah. "Zag er uit als leder" my ass.
Het Z3 leatherette is een typische Amerikaanse zetelbekleding. Dat wordt daar nu nog vaak gebruikt als ultra-cheape zetelbekleding. Ik moet het ook niet.

Sorry, gewoon ik, niet persoonlijk opnemen. Jouw kar blijft even awesome. <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei gTa:

standaardstof >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MBtex

eigenlijk: alles >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MBtex

Dus wiskundig gezien: standaardstof = alles.

Complimentje hé @gewoon ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei gTa:

Dus wiskundig gezien: standaardstof = alles.

Complimentje hé @gewoon ik :D

enkel die van serie I en II. Die van serie III is volledig stof en mist een flink stuk charme vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid