Ga naar inhoud

d_s

Aanbevolen berichten

Aangezien we BTW-plichtig geworden zijn ben ik aan het uitkijken voor een tankkaart.

Wie heeft er?

Wat kost het?

Van 1 bepaald merk of 1 voor meerdere merken?

Zijn er nog banken die dit aanbieden?

Zelf had ik die van Lukoil in gedachte. Is gratis en de voorwaarde is enkel dat je 3.000 l jaarlijks moet tanken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien we BTW-plichtig geworden zijn ben ik aan het uitkijken voor een tankkaart.

Wie heeft er?

Wat kost het?

Van 1 bepaald merk of 1 voor meerdere merken?

Zijn er nog banken die dit aanbieden?

Zelf had ik die van Lukoil in gedachte. Is gratis en de voorwaarde is enkel dat je 3.000 l jaarlijks moet tanken.

3000L ? Makkelijk zat, dat verstook ik op 2 maand :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien we BTW-plichtig geworden zijn ben ik aan het uitkijken voor een tankkaart.

Wie heeft er?

Wat kost het?

Van 1 bepaald merk of 1 voor meerdere merken?

Zijn er nog banken die dit aanbieden?

Zelf had ik die van Lukoil in gedachte. Is gratis en de voorwaarde is enkel dat je 3.000 l jaarlijks moet tanken.

Ik zit bij Esso, 2-wekelijkse factuur via domiciliëring.

Bij Shell was facturatie per week en mijn boekhouder verdient al genoeg :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er eentje van een brandstoffenboer in de buurt die ondertussen in onze streek 5 eigen stations heeft. Daar tank ik met 10 cent korting op de aangegeven prijs.

Maar is meteen ook een dcb kaart waarmee ik op veel plaatsen terecht kan, maar daar dan wel maar 3 of 4 cent korting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een DATS tankkaart. Geeft me hooguit 3-4-5 euro op een bedrag van max 250 euro per maand korting.

't Is altijd beter dan niets natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een lukoil kaart. is idd gratis en ze zeggen dat korting krijgt. die korting moet je echter met een korrel zout nemen, aangezien ze spreken van korting op de officiele prijs. en aangezien elk tankstation al kortingen geeft om te kunnen concurreren, krijg je die korting dus nooit.

die minimum afname is wel nieuw voor mij. ik tank elke maand voor iets van een 80l ofzo. ik kom dus nooit aan 3000L. zal waarschijnlijk een nieuwe regeling zijn want ik zit er al bij sinds het nog jet was. en zal waarschijnlijk enkel voor nieuwe klanten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een lukoil kaart. is idd gratis en ze zeggen dat korting krijgt. die korting moet je echter met een korrel zout nemen, aangezien ze spreken van korting op de officiele prijs. en aangezien elk tankstation al kortingen geeft om te kunnen concurreren, krijg je die korting dus nooit.

die minimum afname is wel nieuw voor mij. ik tank elke maand voor iets van een 80l ofzo. ik kom dus nooit aan 3000L. zal waarschijnlijk een nieuwe regeling zijn want ik zit er al bij sinds het nog jet was. en zal waarschijnlijk enkel voor nieuwe klanten zijn.

Die korting is normaal een 6 cent en idd. bij de meeste stations krijg je standaard meer maar deze is toch altijd concurrentieel in vgl met de naastliggende tankstations. Ik ga denk ik voor die Lukoil gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een DATS tankkaart, en heb wel een speciale korting, maar da's doordat m'n kaart twee keer na mekaar geblokkeerd werd omdat ik meer dan 400 euro per maand tankte.

Dan heb ik me efkes heel kwaad gemaakt en op de juiste manier de juiste communicatie gedaan (kan helpen als je 't moederhuis wat kent :D) en heb een bijkomende commerciële korting gekregen.

Kaart op zich is gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regel dat eens Bompa! :D

Heel simpel: rijd eens twee maand meer dan 400 euro mazout op. En bel me of pm me dan eens, dan leg ik het je in detail uit :)

edit: als je dit niet opkrijgt, leen me dan even uw kaart, ik heb daar geen moeite mee en zit daar elke maand over :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel: rijd eens twee maand meer dan 400 euro mazout op. En bel me of pm me dan eens, dan leg ik het je in detail uit :)

edit: als je dit niet opkrijgt, leen me dan even uw kaart, ik heb daar geen moeite mee en zit daar elke maand over :D

Lolderdebolder. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

m'n gemiddelde van vorig jaar was 514 euro per maand ;)

Maar zou het ook liever met benzine doen, maar dan moet ik op tweederde van m'n verplaatsingen stoppen denk ik :)

Soit, 't komt er op neer dat Dats veel misbruiken kent bij scheidingen, kaartdiefstallen enz, waar de kaart op 1 maand tijd massaal misbruikt wordt en waarvan ze dan nooit het geld zien.

Maar bij mij staat er nu een vinkje aan "nooit kaart blokkeren" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

m'n gemiddelde van vorig jaar was 514 euro per maand ;)

Maar zou het ook liever met benzine doen, maar dan moet ik op tweederde van m'n verplaatsingen stoppen denk ik :)

Soit, 't komt er op neer dat Dats veel misbruiken kent bij scheidingen, kaartdiefstallen enz, waar de kaart op 1 maand tijd massaal misbruikt wordt en waarvan ze dan nooit het geld zien.

Maar bij mij staat er nu een vinkje aan "nooit kaart blokkeren" :D

Gemiddeld 514 euro per maand! :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een "tankkaart" via BNP Paribas Fortis (pff wa een gazet). Werkt via Atos. Kan overal tanken in België, gaat direct van de rekening, betaal gewoon de prijs die aangeduid staat en krijg elke maand een overzichtfactuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid