Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

16 minutes ago, gewoon ik said:

je hebt ook mensen die reserveren en dan niet kopen/annuleren. Zit je wel met een berg volk waarvan je geen idee hebt wat ze gaan doen.

Maar vandaag de dag ben je toch niks meer met je reservatie-slot? Kan je beter gewoon je geld terugvragen en de dag dat je eentje wilt betaal dan het voorschot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, stijn82 zei:

De politiek van trump, die is pas gevaarlijk. Handelsoorlog ontketenen en dan een van je meest innovatieve bedrijven op de fles. 

Correct maar dat is niet de hoofdreden dat Tesla het moeilijk heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, gewoon ik zei:

je hebt ook mensen die reserveren en dan niet kopen/annuleren. Zit je wel met een berg volk waarvan je geen idee hebt wat ze gaan doen.

Correct maar als 75-85% annuleert heb je wel iets verkeerd gedaan. Zoals de auto niet op tijd leveren en ook niet aan de vooropgestelde prijs van $35k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, dragonfly said:

Correct maar dat is niet de hoofdreden dat Tesla het moeilijk heeft.

Als musk zijn investeringen plant met het oog om veel te kunnen verkopen in china, en plots steekt de politiek stokken in de wielen... kan het verschil maken tussen wel en niet overleven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, stijn82 zei:

Als musk zijn investeringen plant met het oog om veel te kunnen verkopen in china, en plots steekt de politiek stokken in de wielen... kan het verschil maken tussen wel en niet overleven. 

Ja want het gaat pas de laatste maanden slecht 😄 

Ik wil hier gerust een open gesprek voeren maar steek het aub niet allemaal op China.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, stijn82 zei:

De politiek van trump, die is pas gevaarlijk. Handelsoorlog ontketenen en dan een van je meest innovatieve bedrijven op de fles. 

Pokeren.

Ik las dat de chinese staalindustrie in de laatste twee jaar meer heeft geproduceerd dan de westerse landen in hun hele geschiedenis. Wie met die gasten een handelsoorlog begint gaat toch goed moeten weten waar hij mee bezig is. Klinkt niet als Trump, al is die wel in staat op korte termijn strategisch te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Le Capri Mauve said:

Pokeren.

Ik las dat de chinese staalindustrie in de laatste twee jaar meer heeft geproduceerd dan de westerse landen in hun hele geschiedenis. Wie met die gasten een handelsoorlog begint gaat toch goed moeten weten waar hij mee bezig is. Klinkt niet als Trump, al is die wel in staat op korte termijn strategisch te denken.

Vraag dat maar aan alle Amerikaanse landbouwers die hun afzetmarkt in China kwijt zijn hierdoor. Die krijgen nu subsidies van de overheid om te overleven. Hoe kapitalistisch :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, dragonfly zei:

Dit is toch ook gevaarlijk? Ze moeten binnen x jaar wagens overnemen aan een te hoge prijs. Nog meer verlies slikken --> nog meer rode cijfers...

Daar ben ik het volledig mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, dragonfly said:

Dit is toch ook gevaarlijk? Ze moeten binnen x jaar wagens overnemen aan een te hoge prijs. Nog meer verlies slikken --> nog meer rode cijfers...

Je gaat er van uit dat De Lage Landen een deal heeft met Tesla om die over te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ICM zei:

Je gaat er van uit dat De Lage Landen een deal heeft met Tesla om die over te nemen.

Ja want anders kunnen ze er beter nu al mee stoppen 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want als Tesla failliet zou gaan, dan heeft DLL toch wel een probleem.


Jij zit idd safe met je gegarandeerde overname. Ik dacht destijds dat dat geen goede deal was, maar goed we kunnen ons allemaal vergissen he.

Volgens mij kunnen ze de model s nog niet aan de straatstenen kwijt. Iedereen opteert voor een model 3 en dan nog de goedkopere varianten..

Amper iemand die de performance wil wisten ze in Aartselaar te zeggen.

Volgens mij kan ik mijn model s verkopen voor 65k, das een verlies van 65k op een half jaar [emoji33]

Geweldige restwaarde die Tesla’s en op de beurs loopt het ook niet..

Not looking good
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Germinal said:

 


Jij zit idd safe met je gegarandeerde overname. Ik dacht destijds dat dat geen goede deal was, maar goed we kunnen ons allemaal vergissen he.

Volgens mij kunnen ze de model s nog niet aan de straatstenen kwijt. Iedereen opteert voor een model 3 en dan nog de goedkopere varianten..

Amper iemand die de performance wil wisten ze in Aartselaar te zeggen.

Volgens mij kan ik mijn model s verkopen voor 65k, das een verlies van 65k op een half jaar emoji33.png

Geweldige restwaarde die Tesla’s en op de beurs loopt het ook niet..

Not looking good

 

Nu ja, die Panamera ging in restwaarde ook

ah ja, nee

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Maar vandaag de dag ben je toch niks meer met je reservatie-slot? Kan je beter gewoon je geld terugvragen en de dag dat je eentje wilt betaal dan het voorschot.

dat is waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Germinal zei:

Iedereen opteert voor een model 3 en dan nog de goedkopere varianten..

Amper iemand die de performance wil wisten ze in Aartselaar te zeggen.

Logisch hé, 70k voor een plastieken doos wil niemand geven. Ik wil al geen 50k geven voor het goedkoopste model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, Germinal said:


Volgens mij kunnen ze de model s nog niet aan de straatstenen kwijt. Iedereen opteert voor een model 3 en dan nog de goedkopere varianten..

Amper iemand die de performance wil wisten ze in Aartselaar te zeggen.
 

 

 

Tja aangezien zelfs de goedkoopste model 3 al rondjes rijdt rond menig mazoutstoof, in een land vol flitscamera’s en trajectcontroles... niet meer dan logisch dus.

Amper iemand wil een 340i wisten ze bij bmw te vertellen, de 318d doet het vrij goed anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites



Nope

Volgens mij klopt die review ook wel..

Gewone AP kan ook niet anticiperen op veel dingen waar je als mens wel op anticipeert.

AP is niet meer dan een adaptieve CC die perfect binnen de lijntjes kan blijven.

Moet ook bekennen dat AP eind vorig jaar beter was dan nu.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, sinds een update is de AP, en dus ook de adaptieve cc 'nukkig' geworden. Hij remt heviger, en ik heb het gevoel dat als 'm moet vertragen achter een auto dat 'm steeds ligt bij te remmen, heel nerveus dus. Het vloeiende is eruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid