Ga naar inhoud

24h van Le Mans


Spillies

Aanbevolen berichten

Fak die Audi #3 rijdt alweer gewoon rond

Plug&play. Mooie reparatie.

En de piloot, ff uitstappen en die bumper eraf slopen en hup naar de pits.

aangepast door Sjoerie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toyota in the lead... en in the air...

Hopelijk zijn piloten ongedeerd

Audi terug eerst door snellere pit.

Was een zotte crash. Als die van Rockenfeller vorig jaar tijdens de dag had geweest dan had dat er ook nogal uitgezien denk ik, al mocht die van McNish er ook wel zijn. Laat ons hopen dat er niet teveel accidentjes gebeuren deze nacht. Hoop dat het allemaal in orde komt voor de piloten.

En ik haat Eurosport. Kerel kan zagen, daarstraks reclame 5 minuten lemans en dan terug reclame en ze switchen te dikwijls tussen 1 en 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik haat Eurosport. Kerel kan zagen,

Radio Le Mans, geen dank.

daarstraks reclame 5 minuten lemans en dan terug reclame en ze switchen te dikwijls tussen 1 en 2.

Ze doen 24 uur coverage, dan vind ik het wisselen tussen 2 zenders niet echt onoverkomelijk.:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel straf dat die Toyota's al meteen zo competitief zijn...

Een 24uurs-race duurt 24 uur:D

Maar ik gun het hun volledig. Pescarolo is nog zo'n team waar ik sowieso sympathie voor heb.:inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nakajima, idioot! Heeft de Deltawing van het circuit geduwd in de Porsche Curves:(

edit: Nakajima in de pits owv de lekke band door het contact met de Deltawing, krijgen ze de achter-clam er niet meer af:fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is trouwens met henry pescarollo gebeurd? Bij een interview leek het precies of 'ie een beroerte heeft gehad?

En de delta wing in de muur geknald :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doen 24 uur coverage, dan vind ik het wisselen tussen 2 zenders niet echt onoverkomelijk.:lol:

Alle respect daarvoor, maar na een half uur terug wisselen tja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle respect daarvoor, maar na een half uur terug wisselen tja.

Ja je kan idd altijd wel een reden tot klagen vinden.

Ik wil het ze nog op Sporza zien doen, een 24h race uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die Hollandse commentaar op Eurosport eigenlijk nog wel ok. Bleekemolen nu in de studio.

Vind ik ook wel. Ze hebben voldoende kennis, af en toe beetje zeveren...

Commercials zijn noodzakelijk kwaad denk ik om een zender à la Eurosport draaiende te houden...

Die marshalls .... risky business!

Amai nog niet. Gisteren stak er ook eentje Hunaudières over om een stuk op te halen.

Dacht dat ie tijd had om terug te lopen... Toch niet, dan maar gewoon aan foute kant van de baan over de vangrails geklommen.

En BTW: ze zouden die mannen beter hier inzetten voor de wegenwerken. Zou de helft zolang duren dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweet van Bleekemolen van vannacht:

By the way, got out of the car and smelled badly to piss. And it wasn't me! Thanks teammate, he already confirmed it. No joke! Nice...

:lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die Hollandse commentaar op Eurosport eigenlijk nog wel ok. Bleekemolen nu in de studio.

Vind ik ook, altijd wel eens leuk om volgen met die gasten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De podiumplaatsen zullen opnieuw naar Audi gaan :up:

Het blijft wel enorm spijtig dat Peugeot niet langer meerijdt en dat Toyota niet meer weerwerk kon bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De podiumplaatsen zullen opnieuw naar Audi gaan :up:

Het blijft wel enorm spijtig dat Peugeot niet langer meerijdt en dat Toyota niet meer weerwerk kon bieden.

Eigenlijk waren die Toyota's technisch toch wel zeer competitief vond ik voor hun eerste deelname. Jammer van dat accident met die Ferrari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk waren die Toyota's technisch toch wel zeer competitief vond ik voor hun eerste deelname. Jammer van dat accident met die Ferrari.

Agreed, waren voor mij toch wel de verrassing van 2012.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid