Ga naar inhoud

24h van Le Mans


Spillies

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...
Op 29/3/2023 om 23:47, gTa zei:

Ah, wist ik niet.

WEC volgen!

Ze hadden zelfs de pole in Sebring! Vond ik best wel een prestatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
20 uren geleden, brjefs zei:

 

Machtige video ❤️  miljaar

Da's best werken, zo, een beetje "rechtdoor" rijden "met af en toe een bochtje", in zo'n 935 :D 

Opvallend ook dat quasi niks van de instrumenten verlicht is? Rpm zal je door training/ervaring wel goed weten in te schatten, maar toch... enkele temperatuur- en drukmeters lijken me toch handig te zijn dat ze af te lezen vallen 's nachts? :D   Turbodrukmeter is dan weer wel verlicht... En links ook, wat is dat, lijkt me een tempmetertje van teen of tander?

Frustrerend voor die Lola- of CanAm-rijder (whatever it may be, ik ken er te weinig van) dat 'ie er éindelijk in Tertre Rouge voorbij kan (na al van in Arnage en zeker de Porsche-bochten in 't gat te zitten) om dan al meteen op de Hunaudières weer gepasseerd te worden op topsnelheid. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, brjefs zei:

Die kerel heeft zo wel een aantal video’s op zijn kanaal staan. Deze vind ik ook waanzin, zo LOEIhard dat die Lola gaat :tct:

 

Miljaar :lolz: wat een snelheden, vooral dat afremmen van topsnelheid op de oval naar die naar binnen duikende bocht ... van 6 naar 2 in enkele seconden ... fuuuuuuuu

 

Dees is ook maf:

 

 

Ik had al vaker gelezen dat Sebring echt een wasbord is ... hier zie je 't aan z'n helmet cam. :shock:

En in 't begin zo continu li/re zitten kijken, vond dat al raar, tot plots uit het niets een LMP1 (Toyota?) voorbij komt. :shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Porsche is ook aan het testen

Daaamn die klinkt dik ❤️   

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, gTa zei:

Daaamn die klinkt dik ❤️   

 

Heu!? Vind je dat nu echt? 

Cadillac al gehoord? Zelfs de BMW klinkt beter dan deze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Maxime S zei:

Heu!? Vind je dat nu echt? 

Cadillac al gehoord? Zelfs de BMW klinkt beter dan deze. 

Ja en nee.

Ik vergeleek met de Ferrari, de enige die 'k tot nu toe hoorde (denk ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

Ja en nee.

Ik vergeleek met de Ferrari, de enige die 'k tot nu toe hoorde (denk ik).

Opzoeken en luisteren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik zet mijn geld ook op Ferrari. Zijn zeer sterk bezig met hun LMH. En dat in hun eerste seizoen.

Peugeot heeft zelfs de hyperpole niet gehaald. Wat een strategie was me dat gisteren :fp:

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Ferrari is dan nog eens zo'n lust voor het oog ook. Onlangs live in Spa gezien, wat een beauty.

Stoffel heeft er precies ook een handje van, om telkens op het verkeerde paard te wedden. Het bizarre ontwerp van de Peugeot levert duidelijk niet op wat er van verwacht werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid