Ga naar inhoud

Cadillac lovers


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar zij allemaal naartoe gaan maar ik kan zoiets niet kwijt in Antwerpen stad.

Ikke wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cadillac escalade is voor mij de mooiste SUV ooit.

:lolz: ik dacht hier coole classics te zien, kom je af met een dwaze SUV als openingspost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
:lolz: ik dacht hier coole classics te zien, kom je af met een dwaze SUV als openingspost
Wat afkomen met een dwaze openingspost? Ik licht gewoon mijn smaak toe, er staat toch in ''VOOR MIJ''. Als jij liever classics ziet is dat u keuze. Smaak is persoonlijk...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 2 jaren later...
  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Vond 'm zo ook al wat hebben. Een beetje een lugubere uitstraling in die staat, alsof het de auto van een personage van een horrorfilm was. :D

Vanuit de tijd dat de vormgeving van auto's nog door mensen ipv windtunnels gedaan werd. Die details zoals de achterlichten alleen al. :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...

Cadillac Celestiq

cadillac-celestiq-300_BACK.jpg

Cadillac staat al sinds het in 1909 opgenomen werd in General Motors synoniem voor luxewagens op zijn Amerikaans. En hoewel er op dat vlak een onderbreking was in de jaren ‘80 en ‘90, met inspiratieloze modellen als de Cimarron of de Catera, is het merk nu terug op de goede weg. De Escalade, XLR of nog de CTS hebben er allemaal toe bijgedragen dat Cadillac terug is in het premium-segment, naast de Europese en Japanse referenties.

cadillac-celestiq-306_INSIDE.jpg

Maar Cadillac mikt nu nog hoger, in die mate zelfs dat het merken als Bentley en Rolls-Royce in het vizier neemt. Da’s durven! Een stevige uitdaging die het wil aangaan met een nieuw model, de Celestiq. Die zal minstens $ 340.000 kosten (€ 310.000), gedeeltelijk met de hand gebouwd worden en personaliseringsmogelijkheden bieden die de Britse concurrenten het nakijken geeft.

https://www.vroom.be/nl/nieuws/cadillac-celestiq-2024-25547/

cadillac-celestiq-301_FRONT_ROAD.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid