Ga naar inhoud

Raad de auto!!


TCT

Aanbevolen berichten

Op 4/6/2022 om 19:29, Phil zei:

Goed geprobeerd maar 't is al geraden!

Lijkt me sterk. Kijk naar de uitsparing van de koplampen (verhouding motorkap/flank). Dat is toch helemaal anders?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Maaher zei:

Lijkt me sterk. Kijk naar de uitsparing van de koplampen (verhouding motorkap/flank). Dat is toch helemaal anders?

En dit...Screenshot_20220607-123337_Brave.jpg.3a3675ff4c3293b0d86f08e8414b04b8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Maaher zei:

Lijkt me sterk. Kijk naar de uitsparing van de koplampen (verhouding motorkap/flank). Dat is toch helemaal anders?

Nee, je moet echt heel die bumper wegdenken he, is gesmolten. Dan zie je nog de lijn tussen gardebou en motorkap samenkomen halverwege de zijkant van de koplamp. Karakterlijn door de deurklinken klopt ook, plaats van de tankklep. Zelfs het design van velgen. Toch allemaal geen toeval.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krikkie zei:

En dit...Screenshot_20220607-123337_Brave.jpg.3a3675ff4c3293b0d86f08e8414b04b8.jpg

hetgeen jij aanduid, heeft net bij mij de doorslag gegeven dat het een mondeo is. die lijn die je ziet is compleet de lijn van de aansluitende achterbumper (samen met  de vouw in de zijkant die over de klinken loopt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lotuzzz zei:

Nee, je moet echt heel die bumper wegdenken he, is gesmolten. Dan zie je nog de lijn tussen gardebou en motorkap samenkomen halverwege de zijkant van de koplamp. Karakterlijn door de deurklinken klopt ook, plaats van de tankklep. Zelfs het design van velgen. Toch allemaal geen toeval.

Aha. Ik zal eens een goeie brillenmarchand gaan zoeken. :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/6/2022 om 10:57, The Swede zei:

Zalig? Ne Chinesen electrieken auto??

Blijkbaar getekend door een ontwerper van rolls vroeger.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Iemand die weet wat deze is?

Ik denk een Hyundai aan de nummerplaat te zien, hoewel het model wel erg Amerikaans leek.

3F1860BA-089C-43D8-BE4A-549E9D0845A4.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/5/2023 om 14:17, Soul zei:

KIA EV9 ?

Yep, da's duidelijk de EV9. Vreemd dat ze die nu nog zo zwaar inpakken, want die is al een paar weken geleden  voorgesteld. Komt in de showrooms in oktober 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Jef zei:

Yep, da's duidelijk de EV9. Vreemd dat ze die nu nog zo zwaar inpakken, want die is al een paar weken geleden  voorgesteld. Komt in de showrooms in oktober 😉

Geen idee. Ik nam de foto 2 weken terug. Misschien een speciale versie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, The Swede zei:

Geen idee. Ik nam de foto 2 weken terug. Misschien een speciale versie? 

Aan de velgen te zien, lijkt het mij op het eerste zicht gewoon een 'basis' model.  Laatste finetuning van afstelling van de ophanging voor Europa, vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid