Ga naar inhoud

Raad de auto!!


TCT

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden, tuscani zei:

23-preview.jpg.b57f74dbd0832a3aa5888cd2b1fdaf1f.jpg

https://www.hotcars.com/20-gauge-clusters-in-cars-that-are-really-out-there/

Quote

Plymouth Prowler

 

Via Serious Wheels

Much of Plymouth’s lineup was largely built from de-contented Dodges, which was especially true towards the end of the brand’s existence. However, the Prowler was the exception to this rule. This retro sports car was a completely unique car that was meant to evoke the styling of a 1930s hot rod, as it featured a narrow body, exaggerated rear fenders, and staggered wheels. Regardless of its debatably poor performance, the Prowler certainly had the presence of a classic hot rod inside and out. Besides the parts bin accessories, the model’s unique interior offered center-mounted gauge clusters, much like those of many pre-war cars. These dials were housed in plastic that matched the car’s body color. For that extra hotrod touch, the Prowler had a steering column-mounted tachometer that highly resembled old-fashioned aftermarket tachs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tjeu said:

1e43c84eb8d60f5597807992cdb42791.jpg

nee, maar wel zot dat je zoiets kent. 

 

Google heeft mij geholpen hoor ik had er nog nooit van gehoord, maar jullie weten toch dat met 2 klikken Google u het juiste antwoord geeft (in 90%)

 

Naamloos.thumb.jpg.ae87d54f5dae094cb033d00ed84b7ea3.jpg

 

 

Iemand anders mag gerust de volgende posten.

aangepast door Rikske
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

22 minuten geleden, Rikske zei:

 

Google heeft mij geholpen hoor ik had er nog nooit van gehoord, maar jullie weten toch dat met 2 klikken Google u het juiste antwoord geeft (in 90%)

Iemand anders mag gerust de volgende posten.

Is er hier een misverstand? Het was niet het goede antwoord op Tjeu zijn opgave hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd @Tjeu de prowler.  Nu pas tijd om te reageren.  Wist je het gemakkelijk ? Heb speciaal niet de meest gebruikte kleur genomen  (donkerpaars) nog zo'n ding dat ik graag in mijn garage zou hebben.  

Prowler-2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tjeu zei:

alvast de volgende indien correct: 

198794054_10159346063959146_878180150482

Ik zie er zowel volvo p2000 als lancia flavia in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

Idd @Tjeu de prowler.  Nu pas tijd om te reageren.  Wist je het gemakkelijk ? Heb speciaal niet de meest gebruikte kleur genomen  (donkerpaars) nog zo'n ding dat ik graag in mijn garage zou hebben.  

Prowler-2.jpg

Nee, ik wist het niet. Dacht eerst Z8, maar die klokken zijn anders. Jaar terug artikel gelezen van auto's met centraal dash en dat terug gaan zoeken en daar stond die dus tussen. Heb dus echt wel moeten zoeken.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rikske zei:

 

Google heeft mij geholpen hoor ik had er nog nooit van gehoord, maar jullie weten toch dat met 2 klikken Google u het juiste antwoord geeft (in 90%)

 

Naamloos.thumb.jpg.ae87d54f5dae094cb033d00ed84b7ea3.jpg

 

 

Iemand anders mag gerust de volgende posten.

Zoals aangehaald was het dus niet correct. En op die wijze heb je er toch ook geen plezier aan? Veel leuker om echt te denken en te zoeken. Zo kom je nog eens wat tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok.. wat heb ik deze week gezien? Om het niet te moeilijk te maken deze visuele tip:

IMG_20210611_100218.jpg.01ab0a9b8cad47baced27bff300f989a.jpg

Zag er niet te fris uit maar had zeker geleefd. Hing ook serieus naar rechts bij het rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, bt. zei:

Ferme Triumph vibes maar ik ken’t niet uit m’n hoofd…

Raamlijn, motorkap, grootte, precies een coachbuild of kitcar spitfire.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen foto van de achterkant maar stond zo overdreven spoilerachtig naar boven.

Ahja en ik weet dus ook niet wat het is, wel mee eens dat triumph based een goed spoor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
12 minuten geleden, Vanni zei:

is het geen NR750 ipv 500?

Lijkt me ook. 

De enige 4 cilinder V8 ooit gemaakt.

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid