Ga naar inhoud

Beste Autosportbeelden


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Ik zou graag nog eens de start van de GP van Japan 2007 willen zien, waar Hamilton en Alonso een kat en muis spel spelen. En ook nog eens die amateurbeelden waar Hamilton Vettel en Webber laat crashen tegen elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Per Eklund, hele sympathieke kerel waar ik verleden jaar op de koffie ben geweest :D.

't Zit zo, ik heb al jaren een knoert (600blz, die nu 300-400€ gaan) van een boek "Rally Cars" genaamd, met echt alle auto's die ooit op de rallywegen verschenen zijn (beginjaren tem 2002).

Nu laat ik dat boek door zoveel mogelijk (co)-piloten signeren waar zij op de foto staan. Oa Alen,Waldegard,Schwarz,Giraudet,Gardemeister,etc.... signeerden deze al.

Verleden jaar op de rallycross in Maasmechelen was Eklund daar ook aanwezig als teammanager vh Saab team.

Ik zag dat hij achteraan de tent, in het tweede gedeelte dat afgescheiden was, stond. Ik langs achter & vroeg of hij een paar minuutjes had.

"Come in" riep hij & ik opende het boek op de blzn waar hij op stond. Hij was echt onder de indruk & hij vroeg of ik nog effe tijd had. Prompt moest ik me gaan zetten en kreeg ik een kop koffie.

Hij doorbladerde dat boek van voor tot achter. En telkens rakelde hij anekdotes op bij bepaalde fotos die hij zag, of vertelde hij me waar de respectievelijke wagen op de foto nu was.

Ik ben er 40 minuten binnen geweest, en kreeg nog ewat merchandise mee....

Echt iets om niet gauw te vergeten!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid