Ga naar inhoud

Beste Autosportbeelden


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

Om maar te zeggen dat F1 voor pussies is.

 

How fucking awesome :lolz:  en geen enkele andere driver die klaagt, protest indient, of wat dan ook. Nee, integendeel!

Just waauw :lolz: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
11 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja dank u "lucky dog" regel, want na 2 uur koers reden er nog welgeteld 9 auto's in de lead lap ...

wat is lucky dog regel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Maxime S zei:

wat is lucky dog regel? 

Zal wel iets zijn met de beste achterblijver die niet wordt uitgesloten of terug mag aansluiten of zoiets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

The beneficiary rule, commonly referred to as the "lucky dog" or "free pass", is a rule in some motor racing leagues allowing the closest lapped driver to the front of the field to gain back a lap when a caution is called.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/11/2023 at 7:24 PM, gTa said:

The beneficiary rule, commonly referred to as the "lucky dog" or "free pass", is a rule in some motor racing leagues allowing the closest lapped driver to the front of the field to gain back a lap when a caution is called.

@Maxime S

of in dit geval:

bij elke safety car procedure werd in de laatste ronde van de SC (vlak voor de lichten uitgaan) iedereen die niet in de "lead lap" zat eruit gevist en mocht het ganse pak voorbij rijden inclusief safety car. Dat gebeurde telkens op Conrod Straight (lang recht stuk naar beneden na de berg). Daarna gingen de lichten op de SC uit en begon de herstart.

Je wint dan niet je ganse ronde terug maar omdat die mannen direct kunnen gassen en de rest aan 80 moet blijven bollen tot de eerste bij groene vlag op de gas gaat winnen ze ongeveer een halve ronde terug. Als je dan vlak erna terug SC zou hebben (ergens binnen de 20 minuten pakt) zitten die mannen gewoon terug achteraan in de staart van het veld en hebben ze hun verloren ronde compleet teruggekregen.

Doe daar nog wat pitstop strategie bij en je ziet dat over een race van 12 uur zelfs 2 laps verliezen in de eerste helft niet automatisch wil zeggen dat de race gedaan is.

Vanaf het laatste uur werd deze regel wel aangepast en moest iedereen die tussen de auto's op de "lead lap" zat tijdens SC er tussenuit en door de pitlane, om achteraan terug aan te sluiten, om dus geen stoorzender te kunnen spelen in het gevecht voor de overwinning.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
6 minuten geleden, Mich zei:

Is dat David ‘t Hard aan t stuur? Of zijn zoon?

David Hart is het gewoon

Geen idee 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad dat is het... als ik me goed herinner was hij het ook achter t stuur met deze wagen op LM Classic afgelopen jaar. Maakte de rest gewoon belachelijk. Kerel gaat nog echt har(t)d met dat ding 😉

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook verbluffend waar al die Silk Cut Jaguars maar vandaan blijven komen die hij inhaalt :D  :lolz: 

Wat een video ❤️  Laatste inhaalmanoeuver in de pif paf, zat er al laaang aan te komen, heerlijk buitenom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid