Ga naar inhoud

Beste Autosportbeelden


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

ik weet er niks meer van

ik weet zelfs niet meer wie toen reed en zo

maar vond dees toevallig op youtube

dus komende 1,5 uur eventjes 20 jaar terug in de tijd voor de full race :D

 

:inlove:

 

 

 

edit: béééstig!! :lol:

 

echt compleet vergeten namen; gelijk eric comas en gianni morbidelli :lol:

wtf met de raidillon :(

en zo smal dat spa toen nog was op zoveel plaatsen :lol:

en hoe open & "public road" is source, zeg :D

 

eeeeenig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens, m.schumi heeft dik 10 seconden voorsprong na 3 ronden, pfff en dan blaast vettel zo van de toren :rolleyes: :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

 

Philippe Adams (Moeskroen, 19 november 1969) is een voormalig Belgisch Formule 1-coureur.

In 1994 reed hij twee races voor het Team Lotus, door omgerekend 250.000 euro geleend privé-geld te betalen, in de hoop zichzelf in de kijker te rijden en zo sponsors aan te trekken. In de Grand Prix Formule 1 van België spinde hij echter van de baan, en tijdens de Grand Prix Formule 1 van Portugal moest hij het stellen met een 16de plaats. Momenteel werkt hij als autoverkoper bij Seat.

Naast de Formule 1 heeft hij ook in andere klassen geracet. In 1991 wist hij in het Japans Formule 3-kampioenschap 12e te worden en tweede in het Britse Formule 3-kampioenschap van 1992. In 1993 werd hij zelfs kampioen in het Brits Formule 2-kampioenschap. In 1994 reed hij ook in de Belgische Procars voor het team van Audi en twee races in de DTM. Ook in 1995 reed hij in de Procars. In 1996 reed hij langeafstandsraces in een Dodge Viper en de Gillet Vertigo. Hij raakte een tijd uitgeschakeld door een oogblessure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Bertrand Gachot trok zich terug uit de racewereld, werd miljonair dankzij de energiedrank Hype en vestigde zich met zijn gezin op Gibraltar."

 

nog nooit van gehoord, van hype

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb Clay Regazzoni nog ontmoet, onderweg naar skivakantie, toen ze met hun colonne "Mercedes-Benz Dakar terreinwagens" naar het zuiden aan het rijden waren en gestopt waren in hetzelfde tankstation als wij. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Enkele weken geleden heb ik samen met Vincent Verschueren een 2-daagse stage gedaan in Finland op een bevroren meer met een evo 9 Gr.N. Super tof om te doen en heel veel bijgeleerd!

Hieronder een korte clip ervan:

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig! Niet er nog net iets specialer uit (en ook risicovoller) dan je vorige rallystage op ijs!

 

Jep was inderdaad ietsje meer risico aan verbonden dan vorige keer  ;)

Maar moet wel eerlijk zeggen dat die vorige beter is voor iemand met relatief weinig ervaring in rallyauto's en/of op ijs rijden. Hier was het direct instappen en gaan terwijl je bij die andere toch wel betere uitleg en coaching krijgt...

 

Maar voor iemand die al tamelijk wat in een rallyauto gezeten heeft is deze echt wel de max! Was eerste keer dat ik met volledige spijkerbanden reed (vorige was met "monte-carlo" achtige banden, 1 rijtje spijkers en rest gewoon winterband) en stond versteld van de grip die ik ermee had  :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid