Ga naar inhoud

Toyota lovers


Bouncing Bullet

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
12 minuten geleden, Dimitri zei:

Meer informatie over @Denniske ? Alleen uiterlijk verschillend van de reguliere 86 of is er meer aan aangepast?

Graag!

Denniske is een fotograaf van eerder kleine gestalte, mannelijk van geslacht, uit het verre Limburg afkomstig, die gaandeweg het vak geleerd heeft en nu is uitgegroeid tot een indrukwekkende kiekjestrekker.

Hij verschilt uiterlijk best wel wat van een doorsnee '86 model fotograaf in die zin dat hij wat jonger is en ook kleiner dan het gemiddelde. Of hij aangepast is, weet ik niet. Soms zit er wel een vijs los, ja, zeker als hij in Weeze achter een stuur zit.

Beantwoordt dat jouw vraag voldoende?

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Dimitri zei:

Meer informatie over @Denniske ? Alleen uiterlijk verschillend van de reguliere 86 of is er meer aan aangepast?

Ik weet niet hoe goed je Japans is? :D http://toyotagazooracing.com/pages/grmn/86/#!/

Was een speciale reeks van de GT86 door Gazoo Racing, maar was enkel voor de Japanse markt. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...
  • 3 maanden later...

Moh, ze verhuizen naar de Brusselsesteenweg, da's op een steenworp van mijn deur. :inlove: 

Wel wijs. Maar ik ga daar niet speciaal voor langs gaan. Tweehonderd percent zeker is dat spel dicht en mag je er niet aan komen, of een zeer gepassioneerde stofzuigerverkoper die onlangs van métier wisselde en nu Yotota's aan de man brengt, komt melden dat dat een zeer kostbare koersauto is en of je daar ajb niet aan wil komen, ofzo. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

V8-Crown-Wagon-4-copy-1200x800.jpg

Toyota Crown station wagon van begin jaren '70

V8-Crown-Wagon-11-copy-1200x800.jpg

V8-Crown-Wagon-3-copy-1200x800.jpg

V8-Crown-Wagon-23-copy-1200x800.jpg

V8-Crown-Wagon-26-copy-1200x799.jpg

Toyota 1UZ-FE V8

V8-Crown-Wagon-29-copy-1200x799.jpg

V8-Crown-Wagon-34-copy-1200x800.jpg

Lijkt mij toch ook best iets leuks om aan de dagelijkse sleur te ontsnappen, niet @Bompa ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad. Prachtige kleur ook, zelfs al is die niet origineel. Zou nog vetter zijn met alleen chroomrand en de rest zwart op de wielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid