Ga naar inhoud

Alfa Romeo Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, brjefs zei:

Absoluut. Was een van de dikste 156jes die ik ooit tegen ben gekomen. Maar wat een TOTAAL drama om dat rijdend te houden. Daar ging letterlijk alles aan kapot. Onvoorstelbaar. 

Fantastische verhalen waren dat 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lefty zei:

Fantastische verhalen waren dat 

Inderdaad. Telkens er een update in dat topix kwam, wist je dat het goed ging zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, gewoon ik zei:

Inderdaad. Telkens er een update in dat topix kwam, wist je dat het goed ging zijn.

Herinner me een verhaal waarbij hij voor de zoveelste keer bij de dealer was en bij het wegrijden meteen weer een foutmelding kreeg: ga naar de dealer oid.

Soit, altijd hilarisch 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, brjefs zei:

Ik heb zo een 156 gehad :D 

Was meteen ook de laatste Alfa.

Oh... we remember that one.

DSCF2246.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lefty zei:

Herinner me een verhaal waarbij hij voor de zoveelste keer bij de dealer was en bij het wegrijden meteen weer een foutmelding kreeg: ga naar de dealer oid.

Soit, altijd hilarisch 😆

 

Op 2/4/2012 om 21:35, brjefs zei:

Vanavond nieuwe accu laten plaatsen, toen ik bij de garage wou starten om te vertrekken opeens PLOING een nieuwe melding op de boordcomputer. "Storing oliepeilsensor, ga naar de dealer." Ik dacht bij mezelf 'hou je bek, ik sta bij de dealer'. Paar keer herstart en de melding bleef terug weg. :)

Wat een heerlijke auto :inlove:

:lolz:

 

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn maat had vroeger 2 Alfa Giulietta,  het ouder model dus, en toch belde die mij regelmatig op omdat geen 1 van de 2 startte🤣( hij werkte bij mij) 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit iets recent? Initieel was er van de Giulia inderdaad ook een breakversie gepland, ja. (Afaik.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/3/2023 om 20:20, gTa zei:

Is dit iets recent? Initieel was er van de Giulia inderdaad ook een breakversie gepland, ja. (Afaik.)

er was destijds inderdaad sprake van Sportswagon-versie, maar toen wou iedereen een SUV, en moesten we het doen met een Stelvio.   

Kans is groot dat er een Giulia Sportswagon op mijn oprit stond, mocht die ooit in productie zijn gegaan.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid