Ga naar inhoud

MAZDA Lovers


dane

Aanbevolen berichten

1 uur terug, toere zei:

Wie is hier weer een Mazda verkoper?

Vandaag gaan kijken naar een MX5 30th aniversary( is verkocht) maar blijkbaar zou er halverwege november misschien nog een paar exemplaren door Mazda aangeboden worden voor Belgie. Klopt dit of heeft die verkoper mij blaasjes wijsgemaakt? 

@Mazdastruction

 

@toere

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
15 uren geleden, 3000 zei:

Heeft er iemand een deftige foto van die donkergrijze MX5 RF met zwarte BBS'en op het Autosalon?

Toevallig wel! 

 

49362163998_aec28fa54a_h.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Denniske zei:

Toevallig wel! 

Men vroeg een déftige foto.

Zo bijvoorbeeld eentje waarop de auto vullend (en centraal!) in beeld is gebracht, voldoende belicht zodat details e.d. zichtbaar zijn.

Gratis tip: www.fotodirk.be 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Weet iemand hier hoe/of je bij Mazda de lampen van een MX-5 ND af kan stellen voor links rijden?

Bij mijn X3 kwam ik een optie in het menu tegen om dat in te stellen, hopelijk ook zo simpel bij de MX-5, maar ik kan het niet zo snel vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, msxx zei:

Weet iemand hier hoe/of je bij Mazda de lampen van een MX-5 ND af kan stellen voor links rijden?

Bij mijn X3 kwam ik een optie in het menu tegen om dat in te stellen, hopelijk ook zo simpel bij de MX-5, maar ik kan het niet zo snel vinden?

Headlights do not blind drivers approaching in the opposite direction no matter what side of the road you must drive your vehicle (left-hand or right-hand traffic). Therefore, it is not necessary to adjust the optical axis of the headlights when switching temporarily to driving on the opposite side of the road (left-hand or right-hand traffic).

 

Bron: https://owners-manual.mazda.com/gen/en/mx-5/mx-5_8gu7ee18e/contents/05030101.html

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Headlights do not blind drivers approaching in the opposite direction no matter what side of the road you must drive your vehicle (left-hand or right-hand traffic). Therefore, it is not necessary to adjust the optical axis of the headlights when switching temporarily to driving on the opposite side of the road (left-hand or right-hand traffic).

 

Bron: https://owners-manual.mazda.com/gen/en/mx-5/mx-5_8gu7ee18e/contents/05030101.html

Dank!

In mijn instructieboekje (in de app van my mazda) is die tekst nergens terug te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, msxx zei:

Dank!

In mijn instructieboekje (in de app van my mazda) is die tekst nergens terug te vinden...

Dat is vrij vreemd dat ze het niet vermelden.

 

Content van je ND184?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Dat is vrij vreemd dat ze het niet vermelden.

 

Content van je ND184?

Idd

Zeer content! Komend jaar wat meer mee rijden, Schotland staat op het programma 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, msxx zei:

Idd

Zeer content! Komend jaar wat meer mee rijden, Schotland staat op het programma 🙂 

Schotland staat ook op de lijst met de NA, als hem eens af gaat geraken 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
On 2/7/2020 at 8:56 AM, Luv4DLM said:

Schotland staat ook op de lijst met de NA, als hem eens af gaat geraken 😅

Als je gaat blijven stukken van u vingers snijden ga je niet meer kunnen vijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gaat blijven stukken van u vingers snijden ga je niet meer kunnen vijzen.
Oeps :D

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Heeft nog iemand dat, dat je bepaalde auto's enkel ziet als je naar de keuring gaat?

Stond gisteren achter mij. Zeldzaam dink.

 

Mazda 3 MPS: Spotted | Car in My Life

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid