Jump to content

MAZDA Lovers

dane
 Share

Recommended Posts

11 minuten geleden, saabi zei:

Geen idee. Hij vroeg het gisteren tijdens de avondlijke mbt rit. Auto was zelf niet in de buurt. Ik lachte nog dat de auto al denkt dat hij van 2022 is gezien de nieuwe Europese regelgeving😁. Hij had naar de dealer gebeld en die wist het blijkbaar ook niet. Advies was batterij afkoppelen. ( heeft recent een 30 years exemplaar gekocht bij een dealer die niet bij hem in de buurt zit en heeft nog geen lokale dealer blijkbaar)

ik heb de oplossing doorgemaild en zal het wel horen als het lukt, anders kijk ik wel eens

Als het niet tuuten is dat hij doet is heeft het te maken met verkeersbordherkenning.  Huisje - instellingen - veiligheid - traffic sign recognition 

• Like 1

Tx,

ik bel hem vanavond eens als hij er in geslaagd is en post het resultaat hier 😉

Is gelukt.....(al had hij beter eerst naar zijn Waze instellingen van de telefoon gekeken 😆🤣)

On 5/5/2021 at 8:56 PM, Mazdastruction said:

Beter zoeken. :lol:

Bij de juiste dealer kopen... 😉

• Like 1

Veel 30 years zijn er niet te koop natuurlijk

4 hours ago, saabi said:

Veel 30 years zijn er niet te koop natuurlijk

100% waar.

• 1 month later...
  • 2 months later...
Waar gevonden? In high res beschikbaar?
In één van die 1000 MX-5 groepen, maar kan hem niet meer terug vinden [emoji2359]

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Had ook nog graag gelezen dat er een MPS variant kwam van de 3 😁 Maar dat zal bij dromen blijven vrees ik.

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Similar Content

• Niko80
      By Niko80
      Vorige Zaterdag bij @Mazdastruction Mazda De Roover een testrit gaan doen met een ND184, de offerte is ook gemaakt, maar...
      De kleur, ik geraak er niet uit. Iets wat ik nooit zou gedacht hebben maar Wit draagt precies mijn voorkeur, het parelmoer wel. Verder is Machine Grey een optie
      of Jet Black zoals onze CX-5.
      De verlaging die Mazda in de catalogus heeft staan en de BBS'en staan ook op de offerte, dus de foto's kloppen wel op de bodykit na.
      Ceramic White

Machine Grey

Jet Black

• Niko80
      By Niko80
      https://youtu.be/F99-9wXU59g

• dragonfly
      By dragonfly
      Ik heb kort met een Mazda MX-30 kunnen rijden. Zowel de buitenkant als binnenkant oogt als een normale auto wat leuk is. Het spartaans interieur van bepaalde andere merken spreekt me niet aan. Een auto moet knopjes hebben 🙂 
      https://nl.mazda.be/modellen/mazda-mx-30/

De auto was rijkelijk uitgerust met oa. een HUD

Maar hoe rijdt dat nu hé. Wel ik moet zeggen beter dan verwacht. Onderstel en ophanging zijn vrij stug afgeveerd waardoor je bochten kan nemen zonder het gevoel te hebben om op een boot te zitten. Aangenaam verrast en deze wagen is ideaal als 2de wagen of als enige wagen voor gezinnen die niet veel kilometers doen.

Er is geen push zoals andere elektrische wagens hebben maar het rijdt vlot genoeg en je bent nog steeds sneller weg dan met een 1.4 liter motor die veel wagens nu al hebben.

Ik ben 1m82 en de zetel stond een 5cm te ver naar achter voor mezelf dus ruimte achterin is voldoende voor kinderen en jongeren.

Prijs begint aan 33.450 EURO en de wagen heeft "145pk". Testrit kan je aanvragen via Mazda De Roover --> https://de-roover.mazda.be/nl of @Mazdastruction
    • Kakker Scheef
      By Kakker Scheef
      Dit is het niet geworden:

Dit ook niet:

Maar dit wel:

De presentatie die net plaatsgevonden heeft kan je hier bekijken:

Ondanks het feit dat hij er wat massiever uitziet zou hij toch onder de 4 meter blijven en net iets meer dan 1,7 meter breed zijn. Instappen zal misschien iets makkelijker gaan maar de hoogte van 1,22 meter zorgt er voor dat het nog altijd 1 van de weinige auto's zal blijven die Lotuzzz zonder de hulp van een trapladdertje van onder tot boven kan wassen met de spons. De motoren (al heb ik enkel maar van 1 motor gehoord) zullen niet drukgevoed zijn, al had ik dit persoonlijk wel verwacht, maar wel voorzien van directe inspuiting. Ophanging vooraan is dubbele wishbone en achteraan multilink dus men zal geen revolutie qua weggedrag moeten verwachten denk ik.
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions