Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

417566_10151068928413355_682280856_n.jpg

Jawadde dadde.

Ik kies de V12 Vantage Roadster, denk ik. De Zagato had gewonnen moest hij 100% identiek aan het concept zijn.

Gelimiteerd op 101 stuks jammer genoeg die V12 Vantage Roadster. Toch al zeker 2 voor België :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het wordt tijd dat ze bij Aston eens met een volledig vernieuwd ontwerp af gaan komen

bwoah ik hou wel van hun conservatief design. Het is tenslotte een brits merk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd zeer leerrijk en vermoeiend ook (op elk vlak: weinig/geen slaap, fysiek piekinspanningen, helder nadenken onder hoge stress, en m'n Frans is helaas bijlange niet perfect dus dat is ook continu bijleren).

Erg uitdagend ook om als technieker op deze manier je 'technieken' kunt verfijnen en perfectioneren. Wielenwissel doen met 2 mensen op 30 seconden geeft een kick achteraf. 400+°C remblokken vervangen in de pitlane tegen de klok is ook best stressy. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veranderen jullie blok en klauw in eens of echt de remblokken? Heb dit op de 24uur van Zolder zien doen bij Prospeed. Die veranderen razendsnel de remklauw met blokken in. Blokken worden met nylon draad in de klauwen gehouden zodat ze makkelijk over de schijven kunnen en smelten daarna door de hitte van de schijven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blokken mét klauw vervangen tijdens de koers? Lijkt mij vreemd want dan moet je zitten purgeren...?

Remblokken zijn er erg snel uit hoor. Zie foto hierboven: gewoon de metalen clips open doen, blokken uithalen, met speciale tang de zuigertjes indrukken, en nieuwe blokken erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ben je daar ingerold, Matteo?

Lijkt me een waanzinnig adrenaline-weekend.

M'n chef atelier @ CM zit al 30 jaar in de competitie, en heeft mij vorig jaar gevraagd of dit mij zou interesseren... heb uiteraard geen seconde getwijfeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.classicdr...&lCarID=1845371

Wat een topkar blijft dat toch. Fantastisch design, soms wat over the top voor een Aston, maar het blijft bloedmooi.

Moet zowat de eerste kar zijn dat ik koop als ik het groot lot win... Dat in een klassieke elegante kleurencombo(groen/bruin, blauw/beige) is écht hemels!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

En met welke wedstrijden doe je sowieso mee?

Hoe groot is een dergelijk team waarmee je instaat voor 'jullie' Aston?

We rijden met een DBRS9 in de BRCC, en met deze V12 Vantage in de Blancpain Endurance Series.

Team telt rond de 12-15 man, maar is ook afhankelijk van welke koers met welke auto. De meesten zijn echter geen voltijdse mensen, zoals ik, en gaan enkel ter plaatse meehelpen tijdens een koersweekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zou graag eens:

- Een photoshoot doen van een DB4/DB5/Vantage/DP212/DP214

- Rijden met een DB5

Maar het lukt maar niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid