Ga naar inhoud

Gumball 3000


Timo

Aanbevolen berichten

Das geen autosport he jongens... Dat is een streetrace voor losers met te veel geld...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De heroïsche strijd tussen bv. Ant & Pete, Team Polizei en Kimble zijn al enkele jaren vervlogen. Nu is het gewoon een circus van de high-society.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze blijven dit jaar weg uit Europa, werden de voorbije jaren iets te hard gekloot door de flikken.

Is dat niet om het jaar Europa-USA?

Btw ik zoek dat filmpje van Ant and Pete waar Lonman of een andere gek voorbij raast in zijn porsche tegen 290-300km/h?! Kan iemand me helpen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en maar goed ook ....

Je hebt uiteraard gelijk, maar toch was het zalig. Kim Schmitz ging er wel af en toe los over, maar Ant & Pete en Team Polizei vielen best mee. Zo rijden er off-camera een heel pak rond denk ik :lol: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt uiteraard gelijk, maar toch was het zalig. Kim Schmitz ging er wel af en toe los over, maar Ant & Pete en Team Polizei vielen best mee. Zo rijden er off-camera een heel pak rond denk ik :lol: .

Hoe ging die Schmitz erover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dienen dikken met zijn CL?

Duidelijk een beke over de promenade zelf gereden :lol:

Dat gezegd zijnde, het enige wat ge daar kunt overhoop rijden zijn toeristen en ********* :roll: Ge kunt daar uw vrouw echt helemaal niet meer alleen laten rondlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit blijft nog steeds het meest grappig dat ik er ooit van gezien heb.

Die GTO die meerijdt is trouwens ook ene met een belgische plak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, merci. Nightly houdt niet van de oké knop blijkbaar. Tduurde efkes voor de juiste tags te vinden. Tis aangepast!

f6d5744.jpg?1338079323

aangepast door Bouncing Bullet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid