Ga naar inhoud

Gumball 3000


Timo

Aanbevolen berichten

Ik moet daar ergens nog beeldmateriaal van hebben....heb toen nog met Kim Schmitz gepraat en ben op de brug ook bijna omvergereden door die Saudi met z'n Cayenne

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat niet waar hij heel dat gras begon om te ploegen met z'n S AMG op dat pleintje tussen de rest van de wagens? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog gaan kijken naar de start in Londen, geen idee meer welk jaar dat was, maar denk een jaar of 3 geleden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat niet waar hij heel dat gras begon om te ploegen met z'n S AMG op dat pleintje tussen de rest van de wagens? :lol:

Ja , daarom dat ik er naar op zoek was  :lol:

 Het was file en hij had geen zin om te wachten. Echt een klein kind eigenlijk als ge hem zo hoort praten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat niet waar hij heel dat gras begon om te ploegen met z'n S AMG op dat pleintje tussen de rest van de wagens? :lol:

 

Klopt! Wat een eikel van een vent :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk decadent, vroeger bleef je voor de Gumball gewoon thuis. Tegenwoordig zegt het mij niets meer.

Kimball, zo arrogant maar die maakte tenminste de Gumball :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste paar jaren waren echt geweldig. Jammer dat veel van die video's niet meer online staan of gewoon verdwenen zijn. Tot 2004 was nog leuk, dan kreeg het meer en meer bekendheid door allerlei tv programma's en de opkomst van het internet met als gevolg redelijk veel rijke (domme?) Amerikanen. En nu is het compleet verbasterd met allerlei B & C celebrities die willen opvallen. 

 

 

Ik zoek trouwens nog altijd naar dat ene filmpje van die kerel (Lonman) met zijn GT2 die voorbij die 2 britten (Ant & Pete) in hun 330d vliegt ergens in Afrika. Kerel stapt uit en opeens komt hij tegen 300km/h voorbij gevlogen. 

9.45

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat hij een paar ritten had gewonnen, nam hij Kimball aan, was in 1 van die afleveringen op Jim of KA2 in de tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het vroeger altijd zo heerlijk om die verhalen op M5 board te lezen van enkele gumball deelnemers. Foto's en video's werden vaak pas weken later gepost. Geen go pro's, geen constante status updates op facebook/twitter/social media, geen media aandacht, ....

 

Nu lijkt het alsof elke dwaas er van op de hoogte is. Daarom vond ik het vroeger iets magischer, bijzonder. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig topic! Al die filmpjes van Ant and Pete, Team Polizei, GT3000, ... Dat waren zalige tijden. Ik was toen iets van 16 jaar en keek constant naar zulke filmpjes :-)

 

Vroeger was het inderdaad beter.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het vroeger altijd zo heerlijk om die verhalen op M5 board te lezen van enkele gumball deelnemers. Foto's en video's werden vaak pas weken later gepost. Geen go pro's, geen constante status updates op facebook/twitter/social media, geen media aandacht, ....

 

Nu lijkt het alsof elke dwaas er van op de hoogte is. Daarom vond ik het vroeger iets magischer, bijzonder. 

²²²²²²²²²²²

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet toch een hele logistieke operatie zijn om 70 wagens in een keer naar de overkant van de plas te vliegen. Benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid