Ga naar inhoud

Gumball 3000


Timo

Aanbevolen berichten

bah nent, u zoveel mogelijk in de kijker rijden is toch een onderdeel van de autosport?

aangepast door Bouncing Bullet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie reclame voor PPI. :lol: Die gast heeft al een hoop problemen met die kar gehad.

Jon Olsson

27 mei

After 7h in the garage The night is almost over but it looks like we are back on track! Second check tomorrow to make sure! Time to sleep, the troopers are dead! ;-)

Jon Olsson

dinsdag

In the desert and our AC is officially broken. We are now team Sauna

Jon Olsson

4 minuten geleden via mobiel

Major set back. R8 will not start. Stuck in Vegas for now...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Die eerste paar jaren waren echt geweldig. Jammer dat veel van die video's niet meer online staan of gewoon verdwenen zijn. Tot 2004 was nog leuk, dan kreeg het meer en meer bekendheid door allerlei tv programma's en de opkomst van het internet met als gevolg redelijk veel rijke (domme?) Amerikanen. En nu is het compleet verbasterd met allerlei B & C celebrities die willen opvallen. 

 

 

Ik zoek trouwens nog altijd naar dat ene filmpje van die kerel (Lonman) met zijn GT2 die voorbij die 2 britten (Ant & Pete) in hun 330d vliegt ergens in Afrika. Kerel stapt uit en opeens komt hij tegen 300km/h voorbij gevlogen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het pure commerce uiteraard. Can't blame Mr. Cooper, zou net hetzelfde doen.

 

Ik heb trouwens nooit gesnapt dat grote merken zomaar die zooi sponsoren, en dan heb ik het vooral over X jaar terug. Vandaag is het gewoon een carnavalstoet geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens nooit gesnapt dat grote merken zomaar die zooi sponsoren, en dan heb ik het vooral over X jaar terug. Vandaag is het gewoon een carnavalstoet geworden.

 

 

Why not? Spreekt een gigantisch groot deel v/d jeugd aan. Lijkt me logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haters can kiss my ass, die jaren waren briljant :inlove:

 

 

 

Idd toen was het zalig, volgde dat echt van dichtbij.

 

Zelfs na dit, je zou denken dat ze in Amerika dan met hun poten er van af blijven. :D

 

gumball2007team72crash1.jpg

Ah ja die dodelijke crash, wel erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het wel.

 

Adidas, a sponsor to the 2007 Gumball 3000, immediately backed out as a rally sponsor and took all Gumball 3000 related merchandise off the market internationally.[24]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid