Ga naar inhoud

Gumball 3000


Timo

Aanbevolen berichten

Niet uit de good old days, maar ook best awesome:

 

Hoe vet moet dat zijn, met zo'n bende door de tunnels naar Monaco rijden (knallen is het helaas niet echt meer)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Moet toch een hele logistieke operatie zijn om 70 wagens in een keer naar de overkant van de plas te vliegen. Benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.

Antonov

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien 2007, toen o.a. met dat ongeval met de Porsche Turbo. Die SLR's waren zo dik met die striping. Al reden ze wel al een tijdje rond blijkbaar, deze foto's zijn uit 2006. 
http://www.carpictures.com/vehicle/06E7G251113949/Mercedes-Benz-SLR-McLaren-Gumball-3000-2005

 

Mercedes-Benz-SLR-McLaren-Topgun-Gumball

 

McLaren_SLR_lineup.JPG

 

Artikel met Slr's + ongeval

 

http://www.automoblog.net/2007/05/05/gumball-3000-cancelled-due-to-deadly-accident/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg de Gumball ook al enkele jaren, is niet meer zoals vroeger..wel jammer. Ik heb thuis nog een DVD liggen die ooit eens bij de AutoGids zat met de volledige documentaire rond Gumball...was het jaar toen ze naar Marokko reden...echt ziek hoe sommige deelnemers daar reden...die kerel die met z'n Dodge Viper SRT10 de woestijn invliegt, paar crazy arabs die een versnellingsbak laten overvliegen voor hun Cayenne Turbo (was getuned door Gemballa/Techart/... weet niet meer precies) en die laten steken tijdens hun overnachting :blink: en nog 2 andere wacko's die 366 km/h met hun gele Enzo reden..dat was nog eens de moeite :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het over jaren geleden, zelfs nog voor de jaren dat jij met een A6 met S-badges rondreed. :ninja:

 

 

Stern...stern but fair.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 2 weken later...

Zou eigenlijk de start wel eens willen gaan checken.

 

Ooit Mister Gumball eens tegengekomen in Firenze. Was verbaasd dat ik hem herkende en met hem op de foto wou ipv met zijn vrouw denk ik :D

 

292905_4405172728518_1542556786_n.jpg?oh

 

+ 10 kilo geleden :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Jon heeft zijn website onlangs vernieuwd en nu staat er een overzicht op van alle wagens die hij ooit gehad heeft.

Wist niet dat hij vroeger nog op circuit gereden heeft. Blijkbaar nog wel veel.

Hier vind je een overzicht. Wel niet zo veel tekst.

http://jon-olsson.com/cars/#top

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs thuis op een VHS een Telefacts reportage over de gumball teruggevonden van editie 2001 geloof ik. K was toen 16 jaar en dat was iets "onvoorstelbaars"

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gaan kijken aan het tankstation in Mannekesvere met een hoop van AF.

Ik ben daar ook nog geweest. corneel daar tegengekomen. En Pablo stond daar ook dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ze eens in Hollywood tegengekomen. Was een leuke verassing. 

Zeker omdat de daaropvolgende dagen nog de Carweek was in Carmel en Monterey. Met dan op het einde van de week de Pebble Beach Concours d'élégance, maar daar zijn we niet naartoe geweest. Er zijn veel auctions op dat moment waarbij de auto's dan tentoongesteld staan in grasvelden of parkeerloten. Het was echt wel de moeite.

We hadden dit niet gepland dus het kwam toevallig uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid