Ga naar inhoud

Total 24u van Spa-Francorchamps


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Ben afgelopen maandag al es gaan kijken.

K. Kobayashi is maar e klein manneke, ik heb mogen proberen om achter t stuur van zijn AMG GT te kruipen, maar geen plaats genoeg voor mij. :-)

Speed lovers porsche rijdt met de surfen op zijn deur rond.

Verstuurd vanaf mijn SGP612 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was de maandag ook daar en dit weekend ben ik ook weer van de partij, ik ben tanksmurf bij speedlover :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, HIM-250 said:

Ik was de maandag ook daar en dit weekend ben ik ook weer van de partij, ik ben tanksmurf bij speedlover :-).

Gij zijt nog op mijn bolleke pijl rondrit in wijnegem geweest denk ik ... 2 maanden geleden ? :P

aangepast door WV.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar die 2 991 Cups die daar komen in de weg rijden, dat is compleet belachelijk.

Allez, als ze uitrijden kunnen ze ook een beker op hun kast zetten en tegen iedereen die het wil horen zeggen "dat ze de 24h van Spa gewonnen hebben / 2e zijn gefinisht". 

:fp: 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei ir_fuel:

Sorry, maar die 2 991 Cups die daar komen in de weg rijden, dat is compleet belachelijk.

waarom laten ze die cups eigenlijk meedraaien? het is toch niet dat ze deelnemers te weinig hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei ir_fuel:

Sorry, maar die 2 991 Cups die daar komen in de weg rijden, dat is compleet belachelijk.

Allez, als ze uitrijden kunnen ze ook een beker op hun kast zetten en tegen iedereen die het wil horen zeggen "dat ze de 24h van Spa gewonnen hebben / 2e zijn gefinisht". 

:fp: 

Is om de moeilijkheidsgraad te verhogen. Rijdende chicanes. Remember BGDC @Jokke_vlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid