Ga naar inhoud

Knappe Auto Gerelateerde Filmpjes


Subaru555

Aanbevolen berichten

Zalige video, maar slechte titel en thumbnail. Het gaat enkele minuten over die 24h Britcar race, de main story is een bezoek aan Le Mans Classic en Ben Collins die praat over zijn ervaringen op het circuit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Halvelings off topic ... en ook niet.

Ik volg het Smarter Every Day kanaal op Youtube al heel lang (velen hier doen dat ook), maar 't is toch de max hoe supersimpel hij bepaalde dingen maakt.

Deze video hier vind ik één van z'n beste. Het leerde me de werking van een carburator (old cars & motorcycles) maar de video is ook op zoveel andere niveaus gewoonweg briljant.

Machtig om naar te kijken.

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/8/2022 om 21:18, gTa zei:

Halvelings off topic ... en ook niet.

Ik volg het Smarter Every Day kanaal op Youtube al heel lang (velen hier doen dat ook), maar 't is toch de max hoe supersimpel hij bepaalde dingen maakt.

Deze video hier vind ik één van z'n beste. Het leerde me de werking van een carburator (old cars & motorcycles) maar de video is ook op zoveel andere niveaus gewoonweg briljant.

Machtig om naar te kijken.

Kende ik nog niet, thanks voor de tip! Erg interessant

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Altijd heerlijk zo van die filmpjes ook naar approach van salons ed toe.

Wat zijn de tijden toch zo veel sneller geworden allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, bud wijzer zei:

Mss niet helemaal auto gerelateerd, maar wat een cool ding dit :

 

 

Forumlid @PJH heeft beloofd dat hij, van zodra hij eerste minister of minister van binnenlandse zaken wordt, dergelijke Jetson ONEs zal ter beschikking stellen van de politie, i.f.v. snellere aan"rij"tijden bij interventies. 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Toevallig de geschiedenis van Time Attack tegengekomen via kanaal Hunter's Moon.

Ik heb erg genoten en was een flashback naar de 90s voor mij ( JDM Mines, JUN, Nismo,... op Tsukuba, veel herkenbare piloten en auto's uit de Best Motoring video's en early internet days)

Mooi om de evolutie qua technologie/aero en dus snelheid te zien!

Ik raad aan om de andere video's op dat kanaal ook eens te bekijken. (bv Red/Pink pig, Midnight 911, ...)

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 21/10/2022 om 12:16, 3000 zei:

Ik weet wel, widowmaker, maar toch wel een beetje extreem , dat machien op 0:57 .

En "Alles van TVR" 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Op 2/12/2022 om 11:22, 3000 zei:

Fiat X1/9 met Kawasaki 1400cc en centrale zit

 

 

Heerlijke reeks! Heeft al een paar mooie auto’s verzameld zo. Dit is wel de eerste denk ik waar ik die Davide zelf ook eens iets zie verrichten, lijkt me echt het type dat een handleiding nodig heeft bij een plooimeter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid