Ga naar inhoud

Historic Racing: Spa 6 Hours


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

  • 11 maanden later...
19 uren geleden, Phil zei:

Knappe iPhone-foto's.

Deze repo vind ik ook waanzinnig knap: https://petrolicious.com/articles/overloading-the-senses-for-six-hours-at-spa

De crash van de E-type tijdens de 6 Hours is een stevige klap geweest... Laatste dat ik gelezen heb via een forum waar verschillende deelnemers opzitten, was dat hij op maandag nog in coma gehouden werd en het om serieuze verwondingen ging. 😕   

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, quadrifoglio zei:

Business as usual, maar qua toegang tot de pits en pitboxen wordt het toch jaarlijks nét wat moeilijker/minder.

klopt. was ook op vrijdag het geval. is ook de reden waarom ik volgend jaar ga proberen, om ook op donderdag langs te gaan. het is vooral moeilijker geworden, sinds de organisatie een private bewakingsfirma inzet. maar langs de andere kant , heb drie weken geleden de zandvoort historic grand prix bezocht en daar komt ge zelfs de pitboxen niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vrijdag nergens miserie gehad, enkel weggejaagd als ik aan de pitwall stond voor de start vd Endurance Legends :D maar gewoon “visiteurs derrière la ligne”, geen gezeik over de pits an sich. :) Ook zonder ticket kunnen binnenwandelen (stond gewoon niemand, ook geen kassa open)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Daann zei:

Op vrijdag nergens miserie gehad, enkel weggejaagd als ik aan de pitwall stond voor de start vd Endurance Legends :D maar gewoon “visiteurs derrière la ligne”, geen gezeik over de pits an sich. :) Ook zonder ticket kunnen binnenwandelen (stond gewoon niemand, ook geen kassa open)

Eerste keren dat ik er was (denk ondertussen 7 jaar geleden) heb ik aan de apex aan de binnenkant van La Source gestaan om foto's te maken. Trui had dezelfde kleur als de bandjes van de fotografen, dus beetje onder m'n jasmouw laten uitkomen en kordaat tot daar wandelen :lol: 

Zaterdag ook zonder moeite gratis binnen geraakt trouwens, onderaan l'eau rouge richting het tankstation zaten wel 2 controleurs maar die hadden niet de minste interesse in het volk dat voorbij liep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, #166 zei:

een private bewakingsfirma

Vorig jaar mochten we niet binnen met de BBQ voor de traditionele "BBQ op de Raidillon". Security zag ons richting de inkom wandelen en onmiddellijk in de walkie-talkies aan het praten :lol::(

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Daann zei:

Rond 18u30

 

9 uren geleden, quadrifoglio zei:

Rond de middag pas. :)

 

ok, begrijp het nu. :)

ik heb vanaf 20.00 rondgelopen in de F1-pits. nul komma nul controle. ge kont gewoon aan de pitmuur gaan staan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Wel een pak minder druk in vergelijking met vorige jaren, zowel qua toeschouwers als qua deelnemers.

Maar evenzeer, het was inderdaad de moeite na 2 jaar wachten. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid