Ga naar inhoud

Historic Racing: Spa 6 Hours


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

Meest spectaculaire gisteren, begon te regenen, cobra schakelt op en verliest de achterkant in plas. Zachtjes tegen de muur, wou terug vertrekken denk ik maar vond geen gaatje, boenk 2 andere ertegen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meest spectaculaire gisteren, begon te regenen, cobra schakelt op en verliest de achterkant in plas. Zachtjes tegen de muur, wou terug vertrekken denk ik maar vond geen gaatje, boenk 2 andere ertegen... 

 

Fak dat hebben we precies gemist  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was mijn eerste Spa Six Hours en we zijn met de tent geweest om daar zaterdag te kamperen. Zaterdag begon super, 24°C en lekker chillen op de helling aan de dubbele linkse  :up:

 

En dan opeens uit het niets, beginnen regenen en niet meer gestopt hé  :( Ondanks dat hebben we ons wel nog goed geamuseerd en de regen had uiteindelijk ook wel zijn charmes en leverde tegen 22u beelden als dit op: 

 

10614352_10152681315214757_8804858703529

 

Tegen 22u kwamen de meeste toe in de paddocks aangezien het echt niet meer te doen was om te rijden en hun ruiten allemaal aandampten. We stonden bij Harris zijn paddock toen ie toekwam, echt leuk om te zien hoe ze doodcontent een halve liter opentrekken om te vieren  :lol: Ook in de namiddag even langsgeweest bij Chris ( ik wou persé een foto ) en da's echt een sympathieke kerel. Geeft spontaan een hand en begint te babbelen over de Falcon enzo  :)

 

Volgend jaar opnieuw, maar mss iets comfortabeler dan met de tent!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meest spectaculaire gisteren, begon te regenen, cobra schakelt op en verliest de achterkant in plas. Zachtjes tegen de muur, wou terug vertrekken denk ik maar vond geen gaatje, boenk 2 andere ertegen...

  

Fak dat hebben we precies gemist  :)

  

Rechte lijn aan de nieuwe pits? Wij zijn nog wat de ramptoerist gaan uithangen aan de draad tijdens de opruimingswerken

Ik las ook net dat Harris toch finishte :party:

Tegen 8 uur hebben ze lang in de pitstraat gestaan, probleem rechtsachteraan de auto. Mecaniekers waren zeiknat, paraplu's werden door de pitmarshals afgepakt :fp::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Ik twijfel er niet aan dat gij zondag even hard ervoor ging. :D

 

Met de 208GTI was het met 140km/h door die prachtige bocht, althans.. . pas gekeken toen ik bij het begin van het rechte stuk   :) Met de Cayman S heb ik niet op de kilometriek gekeken. Maar die klassieke wagens, dat moet echt een avontuur zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 jaren later...

Zaterdag last-minute nog naar daar gereden, voor het eerst in 5 jaar niet blijven kamperen.
Races waren natuurlijk voor 90% the usual suspects, met af en toe een "nieuwe" auto.

Sommige Cobra's lijken me terug wat luider dan vorige jaren en ik denk dat er ondertussen meer GT40's meedoen dan er ooit officieel zijn gemaakt. :lol: 

36494852153_6de61bc2c7_h.jpg_DSC9460 bewerkt by G C, on Flickr

36910808980_b5e6bf9a8b_h.jpg_DSC9469 bewerkt by G C, on Flickr

37165597521_9ed31d7d9d_h.jpg_DSC9483 bewerkt by G C, on Flickr

36494830813_1bc1e8f20d_h.jpg_DSC9490 bewerkt by G C, on Flickr

37165576271_386a1d7468_h.jpg_DSC9495 bewerkt by G C, on Flickr

36910760480_6f2d16f12d_h.jpg_DSC9508 bewerkt by G C, on Flickr

36910758170_1a6b18af70_h.jpg_DSC9529 bewerkt by G C, on Flickr

36910756350_badadb7dd0_h.jpg_DSC9539 bewerkt by G C, on Flickr

37135527182_72b77c9656_h.jpg_DSC9577 bewerkt by G C, on Flickr

37135514142_f15d76b607_h.jpg_DSC9609 bewerkt by G C, on Flickr

36494743673_ae5bef00e0_h.jpg_DSC9626 bewerkt by G C, on Flickr

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zaterdag geweest, topdag zoals gewoonlijk.

Ook tof om de recentere Le Mans auto's te zien. Een van die 550's horen starten en door al zijn versnellingen horen gaan :inlove: 

IMG_5599.JPG

IMG_5642.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij wel elke keer harder opvalt is hoe smerig het daar is. Overvolle vuilbakken, gore wc's, vies eten,... en ze zouden tijdens weekend als dit ook wel eens de moeite mogen doen om bvb aan Combes een drankkraam open te doen. Zijn heel het circuit rondgelopen en je komt gewoon niks tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, brjefs said:

Wat mij wel elke keer harder opvalt is hoe smerig het daar is. Overvolle vuilbakken, gore wc's, vies eten,... en ze zouden tijdens weekend als dit ook wel eens de moeite mogen doen om bvb aan Combes een drankkraam open te doen. Zijn heel het circuit rondgelopen en je komt gewoon niks tegen.

Idd, was onze opmerking ook. Kon gerust een pintje gebruiken op die tocht. Gelukkig kunnen genieten van een maxi Bifi en halve liter jupi onderweg naar daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid