Ga naar inhoud

Porsche Panamera Sport Turismo Concept


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik vind 't maar niks. :oops:

Dat is normaal...

Dat kan je wel zeggen!

Jij vind die ook maar niks, alé nog een paar weken en dan is het een topper zoals de 6 GC...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet mij meer aan een gechopte Cayenne door Rinspeed/Gemballa dan aan een gehatchbackte Panamera denken, op het eerste zicht.

Interieur is wel knap, maar duidt er volgens mij op dat dit op basis van de opvolger van de Panamera zou komen (of tout court de opvolger is)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal...

Jij vind die ook maar niks, alé nog een paar weken en dan is het een topper zoals de 6 GC...

De 6GC vind ik toch wel nog steeds pakken knapper dan deze Concept Panamera maar het is al een heuse verbetering bij de huidige Panamera.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien deze uitkomt (mooi concept trouwens) het de gewone panamera toch geen recht meer van bestaan meer vind ik.?

Anders 2 wagens in zelfde klasse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien deze uitkomt (mooi concept trouwens) het de gewone panamera toch geen recht meer van bestaan meer vind ik.?

Anders 2 wagens in zelfde klasse?

De huidige pana is een sedan, bovenstaande is een stationwagen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kon erger:

7670_17180.jpg

Mij doet hij ook aan een andere auto denken. Eerst dacht ik aan de 456 Shooting Brake maar daar is de bagageruimte te lang voor. Daarna dacht ik de stationwagonversie van de laatste 9-5 maar het is enkel de achterlichtunit die min of meer er op lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt knap!

Dat gaan ze zeker niet uitbrengen.

In de A-stijl zou eventueel wel gaan, maar als je ze in de C-stijl steekt zie je eigenlijk niets van wat er naast je auto gebeurt

Volgens mij is het zelfs verplicht om zijspiegels te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 jaren later...

Blijkbaar fout topic of zo. Had geen topic van de eigen wagen en wou de rest niet bevuilen.
Concept leek me leuke knipoog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Na lang overleg, ook met een garage eigenaar, de Porsche Panamera bij Heinz binnen gestoken. De motor en turbo’s zijn identiek aan die van de Audi RS4 maar dan goed toegenepen.

Nou nou nou het verschil is redelijk indrukwekkend. 620 pk en 875nm ..... en ja ge voelt dat toch redelijk goed :):):)
 

Welke modificaties hebben ze precies gedaan dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎29‎/‎02‎/‎2020 om 17:33, Jokke_vlo zei:

Na lang overleg, ook met een garage eigenaar, de Porsche Panamera bij Heinz binnen gestoken. De motor en turbo’s zijn identiek aan die van de Audi RS4 maar dan goed toegenepen.

Nou nou nou het verschil is redelijk indrukwekkend. 620 pk en 875nm ..... en ja ge voelt dat toch redelijk goed :):):)
 

Zalig! Spring je eens binnen als je hier in het gebuurte zit? Ik wil dat wel eens voelen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid