Ga naar inhoud

Techniek vragen topic


Gast

Aanbevolen berichten

Aangezien ie stil valt als je gas bijgeeft zou ik denken richting brandstoftoelevering en dan specifiek de pompverstuivers.

Ik weet dat het een stomme vraag is bij een TDI met 3 cilinders maar schokt ie hard? Zowel bij stationair draaien als bij gas geven.

Batterij zou wel kunnen, maar enkel als je de auto dan niet meer gestart krijgt daarna en aangezien je die nog niet vervangen hebt ga ik ervan uit dat dat niet het geval is.

Maar dat blijft gokken ... Als je iemand moest kennen met een vagcom vraag je best om de auto eens uit te lezen, dan ga je een veel beter idee hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ie stil valt als je gas bijgeeft zou ik denken richting brandstoftoelevering en dan specifiek de pompverstuivers.

Ik weet dat het een stomme vraag is bij een TDI met 3 cilinders maar schokt ie hard? Zowel bij stationair draaien als bij gas geven.

Batterij zou wel kunnen, maar enkel als je de auto dan niet meer gestart krijgt daarna en aangezien je die nog niet vervangen hebt ga ik ervan uit dat dat niet het geval is.

Maar dat blijft gokken ... Als je iemand moest kennen met een vagcom vraag je best om de auto eens uit te lezen, dan ga je een veel beter idee hebben.

 

 

Denk ook niet dat het een accu-probleem is.  En inderdaad, sowieso brandstoftoevoer problemen, maar die systemen zijn al te geavanceerd om zomaar iets te kunnen 'duiden', zonder uitleestoestel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motor draait perfect eens hij gestart is. Niks bokken, schokken of schudden. Verbruik is ook perfect normaal.

Zal eens zoeken naar iemand die me verder kan helpen, desnoods garage. Merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ruitenwisservloeistof werkt niet meer, zowel op de vooruit als op de achterruit. Enkel op de xenon koplampen werkt het. Er zit genoeg vloeistof in, heb er expres nog wat bijgedaan en krijg geen melding dat de vloeistof op een laag niveau staat. Iemand? (gaat over een 06' audi a4 avant).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ruitenwisservloeistof werkt niet meer, zowel op de vooruit als op de achterruit. Enkel op de xenon koplampen werkt het. Er zit genoeg vloeistof in, heb er expres nog wat bijgedaan en krijg geen melding dat de vloeistof op een laag niveau staat. Iemand? (gaat over een 06' audi a4 avant).

Sproeivloeistof bevroren in darmpje van tank naar sproeiers, darmpje onderbroken/kapot geknabbeld, pompje bestemd voor ruiten kapot/toegevroren,...

Maakt hij lawaai als je probeert te sproeien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sproeivloeistof bevroren in darmpje van tank naar sproeiers, darmpje onderbroken/kapot geknabbeld, pompje bestemd voor ruiten kapot/toegevroren,...

Maakt hij lawaai als je probeert te sproeien?

Nee hij maakt geen enkel lawaai. Denk ook dat het iets is in de richting van kapot pompje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motor draait perfect eens hij gestart is. Niks bokken, schokken of schudden. Verbruik is ook perfect normaal.

Zal eens zoeken naar iemand die me verder kan helpen, desnoods garage. Merci!

 

 

Al meer nieuws?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hij maakt geen enkel lawaai. Denk ook dat het iets is in de richting van kapot pompje...

check eerst uw zekering eens

 

Moet ik mij zorgen maken?

 

https://vimeo.com/58252683

bij f4r motoren is er al eens een probleem met de verstelbare poulie van de inlaatnokkenas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik ben op zoek naar een luchtpomp waarmee ik fiets- en autobanden kan oppompen.  Kan iemand me een toestel aanraden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar een luchtpomp waarmee ik fiets- en autobanden kan oppompen.  Kan iemand me een toestel aanraden?

 

Wat is het probleem met een huis-, tuin- en keukencompressortje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het probleem met een huis-, tuin- en keukencompressortje?

Heb ik ook niet dus koop ik me ineens liefs een degelijk multifunctioneel toestel die ook op 12V werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja, koop dat maar.

 

Belangrijker,

 

Don't you :fp: me.

 

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/betrekkelijk-voornaamwoord

 

 

 

De zelfstandige betrekkelijke voornaamwoorden worden als volgt gebruikt:

  • Die wordt gebruikt als het antecedent een de-woord of een meervoudsvorm is: 'Iedereen die achttien jaar of ouder is, heeft stemrecht', 'Kinderen die vragen, worden overgeslagen.'
  • Dat wordt gebruikt om te verwijzen naar het-woorden: 'Het boek dat ik lees, is erg spannend', 'De stagiair vertelde enthousiast over het plan dat hij 's nachts bedacht had', 'Het meisje, dat piloot wil worden, is erg goed in wiskunde.' In zinnen als die laatste komt in de spreektaal ook vaak die voor, maar dat vindt lang niet iedereen acceptabel.

 

Het toestel dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid