Ga naar inhoud

classic volkswagen's


Ice_Ken

Aanbevolen berichten

Memories ...  :inlove:

 

(helaas niet de beste foto. Die moet ik nog eens zoeken) ...

 

af1kx.jpg

(Rallye met VR6 ombouw, KW2, Porsche Cup I etc. .............. nu in de US of A met 1.8T ombouw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

:oops: Ik moet toegeven dat het mogelijk is dat dit het marketingbudget negatief beïnvloedt. Naar 't schijnt groeien die niet aan de bomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

:o Zo, iemand is een beetje fan van Volkswagen precies. Die 411 (klopt dit? Comes from memory) is wel iets wat je niet te vaak ziet. Een kameraad had een Polo sedan in hetzelfde groen, trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
:o Zo, iemand is een beetje fan van Volkswagen precies. Die 411 (klopt dit? Comes from memory) is wel iets wat je niet te vaak ziet. Een kameraad had een Polo sedan in hetzelfde groen, trouwens.

 

Ben een beetje veel VW-fan vooral van de jaren 70-80. :D

 

De 411 idd is één van de eerste in België. is van 12/12/68. In belgie zijn ze verkocht vanaf 11/68 en in duistland vanaf 09/68. Komt nog eens bij dat de mijne een automaat. Ik heb op internet terug gevonden dat er 5 jaar geleden nog 5 ingeschreven 411'en 2 deurs waren hier. Waarvan de mijne waarschijnlijk nog maar de enigste een automaat is. 

Verder heeft deze nog een 1700 boxer, dezelfde motor die in een VW-Porsche 914 zat :D.

Heeft hij nog maar 88.000km's, is de geschiedenis bekend, ben ik de 3de eigenaar, en heeft een volledig ingevuld onderhoudsboekje tot 1989. :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RESTECP!

 

Ik kan hem, met de beste wil van de wereld, wel niet "mooi" vinden. :oops:

 

Maar ik vind 'm wel cool. 't Is een zeldzame verschijning. Is dat het originele stuur (logo)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid