Ga naar inhoud

classic volkswagen's


Ice_Ken

Aanbevolen berichten

  • 3 jaren later...
  • 2 jaren later...

Prachtige foto's. De Volkswagen is op zijn eigen manier een mooie auto. Je hebt niet veel mensen die ervan houden. Ik kan mij herinneren dat mijn zus haar eerste auto een gele kever was. Altijd als ik ernaar keek, moest ik denken aan die Amerikaanse film "Herby."🤣 Je komt die oude modellen niet vaak meer tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/25/2020 at 6:16 PM, VanderveenJ said:

Prachtige foto's. De Volkswagen is op zijn eigen manier een mooie auto. Je hebt niet veel mensen die ervan houden. Ik kan mij herinneren dat mijn zus haar eerste auto een gele kever was. Altijd als ik ernaar keek, moest ik denken aan die Amerikaanse film "Herby."🤣 Je komt die oude modellen niet vaak meer tegen.

Niet veel die ervan houden? Al eens gekeken wat een community dat die hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Niko80 zei:

Niet veel die ervan houden? Al eens gekeken wat een community dat die hebben?

Ja zeg ik wil wel, maar help me even: zit die dan in de koffer daar vooraan, of op de achterbank, of op 't hippe dakrekje?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, gTa said:

Ja zeg ik wil wel, maar help me even: zit die dan in de koffer daar vooraan, of op de achterbank, of op 't hippe dakrekje?

In dat bakje rechtsvoor in het dashboard, daar het meeste.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Eentje van vorig weekend, laatste wedstrijd van de challenge cartos des Hauts de France.
Golfke is ondertussen 7 jaar in mijn bezit, heeft me nog maar 2 keer in de steek gelaten,dat valt dus mee 😆  (1 x slechte massakabel en 1 zekering stuk).
Een 1.6d met de volle 54pk (ooit), lekker zuinig, af en toe wat olie bijvullen en bollen maar.... Pk's hebben we toch niet nodig tijdens de carto's, heel uitdagende navigatie met zeer veel verschillende technieken zorgt er voor dat geen hoge gemiddeldes halen.

golf.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid