Ga naar inhoud

Toon ons uw vervangwagen!


Jupke

Aanbevolen berichten

24 minutes ago, gTa said:

Zeer makkelijk voor jou om (voor een ander) theoretische discussies te blijven voeren. In praktijk zeg ik jou: er was geen keuze.

Je kan ook theoretisch een auto in Roemenië laten herstellen.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5o5zzn.jpg

 

Dit meegekregen van de carrossier. Voor het eerst durf ik niet met een vervangwagen te gaan breken omdat ik effectief bang ben voor mijn veiligheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Jules_W zei:

5o5zzn.jpg

 

Dit meegekregen van de carrossier. Voor het eerst durf ik niet met een vervangwagen te gaan breken omdat ik effectief bang ben voor mijn veiligheid

i20 of i10? 

Indien i20 rijdt die toch goed? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Jules_W zei:

Correct. Aan 140 voelt het alsof het stuur los zit

Je mag maar 120 km/uur he in Belgie😁

In Duitsland al eens +160 km/uur gedaan met de dochter haar Hyundai😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Jules_W zei:

Correct. Aan 140 voelt het alsof het stuur los zit

Dan moet je dat zeggen tegen de eigenaar van de wagen dat er iets mis is. 

Ik rij met het kleinere broertje en tot 140 rijdt dat ding heel stabiel  erboven begint die wat zweverig te worden, maar dat doet de fabia van mijn vriendin nog meer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, gewoon ik zei:

Dan moet je dat zeggen tegen de eigenaar van de wagen dat er iets mis is. 

Ik rij met het kleinere broertje en tot 140 rijdt dat ding heel stabiel  erboven begint die wat zweverig te worden, maar dat doet de fabia van mijn vriendin nog meer

 

De i20 ook zeker he, zoals van mijn dochter?

Van haar is het een 1.4 benzine met 84 PK. 

Van de zoon ook een 1.4 benzine met 84 PK, en ik moet wel toegeven dat de Seat ibiza van mijn zoon die ondanks dat hij 10j ouder is, veel stabieler is, en zeker bij hogere snelheden. Echt een( voorlopig toch) zeer goede occasie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Gixxer said:

 


Ook al even mee gereden en vond daar niks verkeerd aan.

 

Als een vervangwagen geen levensgevaarlijk traag wrak is tov je eigen auto ben je fout bezig, dat weet je nu toch wel ondertussen zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, ICM said:

Even aangepast.

Lekker land. Tenminste mooie vrouwen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik heb een paar dagen een nieuwe Berlingo. Voor mijn 308SW die binnen is voor hagelschade(in Toscane of all places) een paar jaar met een partner camionette gereden. Deze is redelijk full uitgerust met 2 camera’s achteraan, eentje rechts onder de spiegel, gps met touchscreen, cruise control, meedraaiende lichten, automatische lichten en wissers. Een heel stuk aangenamer vanbinnen maar rijdt en zit nog steeds als een camionette :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Weer een vervangwagen meegekregen.

Ik zag de reclame bij het buitenkomen uit de garage, ah leuk een hybride.

Bleek het maar een T3 te zijn.

Wel nog een pittig blokje met 156pk. Maakt wel een acceleratiegeluid precies of het heeft 300pk aan vermogen :lol: , maar het klinkt wel beter dan een schetenlatende 4cilinder a la golf R oid.

 

5015c961fcf26afffd66c0d55c33c24a.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

Second !

Herlas even je post ... 😱

 

 

 

_88050065_ycardreutpersie.jpg

Als vervangwagen is zo'n hybride wel eens plezant om af te wisselen met een diesel.

Enkele vervangwagens geleden was het een XC60 T8, dat rijdt zeker niet verkeerd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mercedes A180d staat al een week bij Hedin in Sint-Niklaas met een vermoedelijk olie lek. Tijdens de service A vorige dinsdag werd wat olie gevonden in de bodemplaat en wordt nu gezocht en getest waar het vandaan komt.

Ondertussen dit als vervangwagen gekregen. Ik klaag niet [emoji41][emoji28] C200d met Amg pack.

e1848eeddd28b1434a7e5fd2b6e74bcc.jpg

24af297793a77583db37dac29f1b9d9b.jpg406f57c4d652f55158d19f8d28e4660d.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Mercedes A180d staat al een week bij Hedin in Sint-Niklaas met een vermoedelijk olie lek. Tijdens de service A vorige dinsdag werd wat olie gevonden in de bodemplaat en wordt nu gezocht en getest waar het vandaan komt.

Ondertussen dit als vervangwagen gekregen. Ik klaag niet [emoji41][emoji28] C200d met Amg pack.

e1848eeddd28b1434a7e5fd2b6e74bcc.jpg&key=e6d7708155935b9594ba15ffa791f49702ba0c2fbb2c8ca053c6587a3ee98077

24af297793a77583db37dac29f1b9d9b.jpg&key=0ab86720902bce56324804de97fe14f01c4b8ff6e1c51189364b725ddaeec37d406f57c4d652f55158d19f8d28e4660d.jpg&key=f3b8ed816fa0c90bf8b1ab5c81fa6a603e05b11ed88c2d30c85598bff736a6fb


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Nog steeds aan het rondrijden met de C vervangwagen. Geen straf natuurlijk maar een olie lek dichten en een distributie riem vervangen kan toch niet zo lang duren? Volgens Hedin in Sint-Niklaas problemen met toeleveranciers? Nog steeds aan het wachten op de riem ...

Jullie ook zo’n problemen @William Blake en andere forumleden bij Mercedes? [emoji53]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid