Ga naar inhoud

Toon ons uw vervangwagen!


Jupke

Aanbevolen berichten

Dat is een brolbakje als je dat vergelijkt met een personenwagen.

Maar er kan veel in, rijdt aanvaardbaar van A naar B, en is zuinig.

Ik ben er zelf ook niet zot van, maar rij liever met de Citan dan met een Vito als ik iets moet gaan halen dat niet in een andere auto past.

Citan (kangoo) rijdt even goed als de 2007 Espace van mijn moeder als je het mij vraagt, en het is een handiger pakket (qua nuttige laadruimte en robuustheid). Dit weekend heb ik in italie een Fiat 500L gereserveerd, ben benieuwd of die beter gaat zijn dan de Citan. Fiat Panda in ieder geval niet.

Als ik voor mezelf een vervangwagen moet kiezen om enkele dagen mee te rijden pak ik altijd de Citan (of de B klasse elentrik, moet niet getankt worden). Langere afstanden liefst de C300.

Link naar reactie
Delen op andere sites

100 lijkt me ideaal tussen de vrachtwagens die rechts 90 rijden, en die dikkenekken in hun BMW's die links aan 200 in elkaars gat liggen te rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

100 lijkt me ideaal tussen de vrachtwagens die rechts 90 rijden, en die dikkenekken in hun BMW's die links aan 200 in elkaars gat liggen te rijden!

 

Tussen! ik ga wel niet naar rechts als ik een vrachtwagen voorbij steek omdat meneer in zijn bmw voorbij wil é

Link naar reactie
Delen op andere sites

100 lijkt me ideaal tussen de vrachtwagens die rechts 90 rijden, en die dikkenekken in hun BMW's die links aan 200 in elkaars gat liggen te rijden!

 

NAAST, niet tussen. Het rechtervak is voor de camions, het middelste voor de chauffeurs en het linker voor de doodrijders.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duurt alleen van Brussel tot Aalst eer je aan die 180 bent.

net voor aalst heb je idd een afdaling om u tegen te zeggen. daar laat ik mij ook altijd eens gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duurt alleen van Brussel tot Aalst eer je aan die 180 bent.

 

Inderdaad, aan 120 moet je naar 4de of 't duurt 7km en 6de is voor de CO² uitstoot laag te houden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend heb ik in italie een Fiat 500L gereserveerd, ben benieuwd of die beter gaat zijn dan de Citan. Fiat Panda in ieder geval niet.

Nope, liever Citan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag tot vrijdag met een Clio Grandtour dci rond bollen, de bus wordt weer opgeknapt.

Wennen aan het feit dat ik mijn wissers zelf moet regelen, er aan denken om de kar te sluiten, geen pdc,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

d9dfbfd184cb33165a998426e6ec96f6.jpg

't Verkeer was des duivels vandaag, net als de kilometerstand van mijn premium-vervangwagen.

Let ook eens op het verbruik, met tegenwind... Ecopro[emoji7]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid