Ga naar inhoud

BMW F20/F21 1 Reeks LCI


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

De vorm van die diffusor bij het Mpack laat te wensen over vind ik. Verder was het even wennen aan de achterkant, maar dat duurde niet lang. Geslaagde facelift!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorm van die diffusor bij het Mpack laat te wensen over vind ik.

Volledig mee eens. 'k Vind het verschrikkelijk lelijk en het heeft niet eens een functie ...

 

Verder was het even wennen aan de achterkant

Daar moet ik ook aan wennen, die te grote achterlichtblokken verstoren de lijn.

 

 

Geslaagde facelift!

't Is al een hele verbetering! Had erger gekund :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zijn de koplampen deftig, hebben ze de achterlichten verkloot... Allez jong :D:fp:

I take it back, ziet er nog allemaal ok uit! Ben eens benieuwd naar de nieuwe motoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gezien op het autosalon, natuurlijk fantastisch dik uitgerust, en super geslaagd in mijn ogen. Ben benieuwd hoe het eruit zal zien met wat minder opties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem. Met glans geslaagd, ik durf het woord 'knap' al bijna te gebruiken. Dat heb ik bij het eerste hangbuikzwijn toch nooit overtuigend durven te zeggen, en van de PFL 2de generatie al helemaal niet.

Voor mij de eerste 1 serie ik knap vind, deze LCI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Hoe bedoel je? De laatste versie van iDrive is ID6, maar da’s misschien niet wat je zoekt.
Echt de software versie die draait, om te zien of ik ergens een update kan vinden. Heb problemen met Bluetooth en wil kijken of er misschien ergens een update is ( Via de site is die niet te vinden, geeft een oudere versie dan die in de auto).
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Monterey Jack:
19 uur geleden zei Phil:
Hoe bedoel je? De laatste versie van iDrive is ID6, maar da’s misschien niet wat je zoekt.

Echt de software versie die draait, om te zien of ik ergens een update kan vinden. Heb problemen met Bluetooth en wil kijken of er misschien ergens een update is ( Via de site is die niet te vinden, geeft een oudere versie dan die in de auto).

"Via de site" = http://www.bmw.be/nl/topics/bmw-fascinatie/connecteddrive-2013/mobiele-toestellen/update.html ?

Iets anders kan ik ook niet bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, gTa said:

Ja, dat heb ik dus gedaan: zo krijg ik UPD07012.bin als download met daarin: MV-110.4.10, TV-110.4.10; MV-100.12.10, TV-110.4.10; MV-10.13.10, TV-10.13.10 terwijl mijn auto al  op versie MV/TV 130.015.001 zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid