Ga naar inhoud

BMW E36


Ian

Aanbevolen berichten

Nog niet...

10406016435_0b5aa85781_c.jpg

10406025206_da32bba78b_c.jpg

10406020965_ecab5aed52_c.jpg

 

Watskeburt: waterpomp wilt er niet uitkomen. Normaal duw je die er uit mbv 2 M6'en inschroeven, maar zit zo vast dat die boutjes zijn uitgescheurd uit de pomp. 

Dan er wat op geklopt met hamer+houtblok etc. maar geen beweging in gekregen.
Dan maar radiator uitgebouwd voor nog wat meer plaats en morgen een poeli trekker ombouwen tot slagtrekker zodat ik in de juiste richting alle kracht kan zetten ipv er dwars op onder een hoek.

Dat zou moeten werken, als dat niet werkt, wordt het pomp kappot boren en in stukken er uit proberen halen zonder blok proberen beschadigen (tot nu toe nog geen schade).

 

Ik wou vandaag thermostaat vervangen (316i, 68.000 km's, in mint conditie), en waterpomp ook preventief vervangen... bad idea  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas weer eentje minder... Zonet een E36 cab die effectief nummerplaat combinatie 1-FLY-... probeerde na te doen rechtdoor een rondpunt...

post-27-138284604272_thumb.jpg

post-27-1382846054_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wel de eerste keer dat ik die velgen zie...

Gesmede kruisspaapkskes, waren in het begin van de E36 z'n levensjaren, de duurste optionele velgen die er waren. Toen was enkel 15" te krijgen en deze topten de optielijst.

 

Bijna niemand nam ze, om obvious reasons. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

 

Prachtig. 

 

Maar de positie van die ///M3 badge doet pijn aan mijn ogen. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

E36 is en blijft mijn favoriete BMW aller tijden, waarschijnlijk omdat het die was die ik wilde toen ik 18 was maar niet kon betalen..

En toen ik 22 was ben ik eindelijk op zoek gegaan, naar echt diegene die ik wilde (de bompaversie : een zilveren (meegespoten aanbouwdelen), met oranje pinkers en 16" originele velgen

Toen niet gevonden en dan een M3 E30 gekocht in de plaats...:)

 

Nu 20 jaar later, kijk ik nog altijd heel af en toe es op internet...hij zal er nog ooit komen :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op zoek naar eentje? 

 

Ziet er wel heel proper uit, enige 'nadeel' is km-stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid