Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

al de 2de keer dat ik hier op korte tijd, werknemers van u zie voorbijkomen. :D

zopas een bestelwagen van scott (transported by aernouts) en ook al eens "een vertegenwoordiger" in een break met reclame op.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, tuscani zei:

al de 2de keer dat ik hier op korte tijd, werknemers van u zie voorbijkomen. :D

zopas een bestelwagen van scott (transported by aernouts) en ook al eens "een vertegenwoordiger" in een break met reclame op.

 

Woon jij niet in de buurt van Van Eyck?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Woon jij niet in de buurt van Van Eyck?

10minuutjes idd, maar 't is vreemd dat ze hier voorbijkomen, ofwel komt het door een omleiding, of heeft de plaatselijke fietsenboer naar mijn advies geluisterd en contact opgenomen met johan. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

al de 2de keer dat ik hier op korte tijd, werknemers van u zie voorbijkomen. [emoji3]
zopas een bestelwagen van scott (transported by aernouts) en ook al eens "een vertegenwoordiger" in een break met reclame op.
 
Die Aernouts zie ik ook vaak, en als ik zie hoeveel extra werk wij hebben om fietsen een beetje deftig te vervoeren tussen de normale zendingen, heeft die wel een goeie business denk ik [emoji3]
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

10minuutjes idd, maar 't is vreemd dat ze hier voorbijkomen, ofwel komt het door een omleiding, of heeft de plaatselijke fietsenboer naar mijn advies geluisterd en contact opgenomen met johan. :D

Ik heb te doen met die man, shit he :(

We doen zaken met hem, toffe mens, correcte mens. Beslist Van Eyck wel niet om ook in Erpe Mere een filiaal open te doen, niks aan te doen spijtig genoeg :(

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik heb te doen met die man, shit he :(

We doen zaken met hem, toffe mens, correcte mens. Beslist Van Eyck wel niet om ook in Erpe Mere een filiaal open te doen, niks aan te doen spijtig genoeg :(

 

 

 

khad hem uw gegevens doorgegeven als hij begonnen was. :D sympathieke kerel idd.

van eyck zou enkel elektrische verkopen in mere, maar nu door de werken bij hun in aalst, komt de rest van hun stock ook voorlopig af.

 ik zie ze wel minder snel weer weg gaan. de locatie is veel beter gelegen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid