Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Hou ons op de hoogte!

Heb je hier geen topic van je wagen? Ik volg dat liever dan verhalen over nieuwe velgen en winterbanden :D

edit: want die andere trackauto's op dit forum zijn precies meer sleutelprojecten dan wagens waar mee gereden wordt. :P

 

 

Misschien hier ook eens een topicje maken van onze Slunse dan :ninja:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat van patserbakken naar lichtgewichten en classics... eindelijk iemand die progressie maakt :inlove:

 

Ik heb altijd zo'n medelijden met de spotters die nog net niet staan te masturberen op de nieuwste AMG met flippers en "kijk naar mij" paintjob :D

Ieder zijn ding of course maar ik wordt ook soms mottig van hoe we naar auto's kijken vandaag de dag.

 

Het lijkt op de keuze of inrichting van een salon inclusief de bijhorende multimedia.

 

De auto zelf is daarbij zo geautomatiseerd mogelijk, stopt van zelf, schakelt vanzelf.

 

Nu goed het genoegen "autorijden" moet je eigenlijk echt wel ontdekken want ikzelf leg de omgekeerde weg af...... ik begrijp nu hoe dom ik naar een wagen keek en welk plezier ik liet "liggen". Maar goed we zijn in de minderheid met die gedachtengang :D

 

Lange leve M paketten, x drive, turbo, individual line en elektrische stuurbekrachtiging

 

Pas op ik veroordeel dat niet hé, ieder zijn "meug", ik val er alleen bij in slaap (en mag ik dan uit ervaring spreken :D?)

 

Een beetje tegengas en iets andere topics zouden een meerwaarde kunnen zijn naast alle andere interessante onderwerpen........ zoals de Parenclub docu soap.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Jokke_vlo : Wat jij moet doen is een moto kopen. Moeilijkheidsgraad²² en nog veel meer rewarding.

Ik vrees dat Jokke daar fysiek niet voor geschikt is. (En nee dat zeg ik voor 1 keer niet om met hem te lachen, ik meen dat ook).

Ik heb beide gedaan. Over de moeilijkheidsgraad ben ik het eens, maar of het meer rewarding is hangt puur af van wat je zelf vindt. Het heeft beide zijn "rewarding" kanten. Als je veel trackt met de moto ben je ook snel het stadium "wauw, kneedown!" voorbij bv :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat Jokke daar fysiek niet voor geschikt is. (En nee dat zeg ik voor 1 keer niet om met hem te lachen, ik meen dat ook).

Ik heb beide gedaan. Over de moeilijkheidsgraad ben ik het eens, maar of het meer rewarding is hangt puur af van wat je zelf vindt. Het heeft beide zijn "rewarding" kanten. Als je veel trackt met de moto ben je ook snel het stadium "wauw, kneedown!" voorbij bv :)

 

Hoe bedoel je fysiek?

 

Klopt, maar je moet met veel meer rekening houden vind ik, om hard te kunnen gaan met de moto. Kneedown is op circuit idd een eitje (denk ik), maar het is nog zoveel meer.

 

De hardcore mannen hier zoals Porker, Jokke, PJH, enz. enz. zouden daar wel hun meug in vinden denk ik. De kick is in mijn ogen een pak groter, en ik heb nog niet op een machien gezeten met meer dan 110pk ;), maar dat ding was al sneller dan alles waar ik heb in (mee)gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel motorracers hebben geen x aantal breuken opgelopen? Nee voor mij een stap te ver qua risico en verder zitter er heel wat motorracers die later opstappen naar de auto in de racerij. Overal hetzelfde beide zijn even rewarding maar ik wordt wat ouder en wil dat risico niet meer. Onze huidige leider in het kampioenschap als voorbeeld ..... Andere sport andere ervaring....

Ge hebt ook nog de karters die automatisch vinden dat ze ook goed zijn met de auto..... Er zitten connecties tussen die motorische sporten maar vergelijken is moeilijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder zijn ding of course maar ik wordt ook soms mottig van hoe we naar auto's kijken vandaag de dag.

 

Het lijkt op de keuze of inrichting van een salon inclusief de bijhorende multimedia.

 

De auto zelf is daarbij zo geautomatiseerd mogelijk, stopt van zelf, schakelt vanzelf.

 

Nu goed het genoegen "autorijden" moet je eigenlijk echt wel ontdekken want ikzelf leg de omgekeerde weg af...... ik begrijp nu hoe dom ik naar een wagen keek en welk plezier ik liet "liggen". Maar goed we zijn in de minderheid met die gedachtengang :D

 

Lange leve M paketten, x drive, turbo, individual line en elektrische stuurbekrachtiging

 

Pas op ik veroordeel dat niet hé, ieder zijn "meug", ik val er alleen bij in slaap (en mag ik dan uit ervaring spreken :D?)

 

Een beetje tegengas en iets andere topics zouden een meerwaarde kunnen zijn naast alle andere interessante onderwerpen........ zoals de Parenclub docu soap.

 Salons met multimedia vind ik super voor alle dagen :)

 

Maar ik lees wel aandachtig al die topics over die hardcore karren ook, niet omdat ik het wil ervaren maar puur uit interesse naar de techniek en de beheersing van die machines. Eigenlijk ook hoe ik naar moto's kijk.

 

Diezelfde passie vind ik ook bij die mannen die kunnen genieten van een simpele Toyota Tercel die na al die jaren nog in prachtige staat is.

 

Als ik in het lanceringstopic van de BMW 4 dan in de derde post al lees dat hij een sportpakket nodig heeft en 20 inch, dan frons ik ook is mijn wenkbrauwen. Maar iedereen zijn meug natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iedereen hetzelfde leuk zou vinden, zou het hier maar saai zijn. Kijk naar @@TCT : (enige) diehard Opel fan, en krijgt altijd op zijn kap, maar hij blijft volhouden, en dat vind ik zalig :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iedereen hetzelfde leuk zou vinden, zou het hier maar saai zijn. Kijk naar @@TCT : (enige) diehard Opel fan, en krijgt altijd op zijn kap, maar hij blijft volhouden, en dat vind ik zalig :D

 

Hola, hij heeft 1 Opel, wij twee.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

De hardcore mannen hier zoals Porker, Jokke, PJH, enz. enz. zouden daar wel hun meug in vinden denk ik.

 

Ik mis mijn racescooter wekelijks denk ik....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je fysiek?

Uwe rug moet wel 100% zijn natuurlijk.

Klopt, maar je moet met veel meer rekening houden vind ik, om hard te kunnen gaan met de moto. Kneedown is op circuit idd een eitje (denk ik), maar het is nog zoveel meer.

Mij moet ge het ni vertellen :D

De hardcore mannen hier zoals Porker, Jokke, PJH, enz. enz. zouden daar wel hun meug in vinden denk ik. De kick is in mijn ogen een pak groter, en ik heb nog niet op een machien gezeten met meer dan 110pk ;), maar dat ding was al sneller dan alles waar ik heb in (mee)gereden.

Maar moesten dezelfde fratsen worden uitgezet met ne moto als met een auto door sommigen in uw lijstje zouden ze hier niet meer zitten posten vrees ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iedereen hetzelfde leuk zou vinden, zou het hier maar saai zijn. Kijk naar @@TCT : (enige) diehard Opel fan, en krijgt altijd op zijn kap, maar hij blijft volhouden, en dat vind ik zalig :D

 

Neem die personeelskorting weg en hij reed iets anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem die personeelskorting weg en hij reed iets anders...

Ik heb die maar in 1 van de 4 gevallen gebruikt...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid