Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af hoe dit tot stand komt. Is dat het team die kiest, schetst, probeert op papier? Of zijn dat de stickermannen die een voorbeeld maken ahv de eisen van het team en de sponsers? En hoe wordt dat dan "uitgetekend"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af hoe dit tot stand komt. Is dat het team die kiest, schetst, probeert op papier? Of zijn dat de stickermannen die een voorbeeld maken ahv de eisen van het team en de sponsers? En hoe wordt dat dan "uitgetekend"?

 

In dit geval is het een kennis van Jokke die het design uitgetekend heeft op de huidige wagen met als basis de kleuren van de hoofdsponsor. Daarna wordt er per sponsor bepaald welke ruimte ze krijgen op de wagen op basis van het sponsorbudget dat ze ter beschikking stellen.

 

De stickermannen werken dan zo goed mogelijk het design uit volgens de praktische toepassing ervan dit in samenspraak met het Team :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Jokke_vlo : Wat jij moet doen is een moto kopen. Moeilijkheidsgraad²² en nog veel meer rewarding.

 

Volgens mij heeft Jokke een Pan European in zijn garage staan?

 

Als ik mocht racen met een auto of met een moto dan zou het rap gekozen zijn: auto all the way. Ik heb het lef niet om mezelf in racegeweld te storten tussen andere zotten op een moto :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur , individual line

murebe3u.jpg

 

 

De sponsors krijgen op de youtube onboard filmpjes nu ook waar voor hun geld, steeds professioneler :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk die carbonlijsten rond het instrumentencluster. En traanplaat :inlove:

Is die traanplaat niet gevaarlijk bij een accident?

Wordt dat niet zeer scherp als dat scheurt/breekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het daar scheurt gaat er nog meer aan de hand zijn vrees ik......ge kunt ook op het , gladde chassis zitten met uw voeten, trouwens traanplaat of chassis dat breekt zal niet veel schelen op dat gebied en in die omstandigheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid