Ga naar inhoud

BMW F22 2 Reeks Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

I like!

Dju, de achterkant is iets komiek en toch vind ik hem knap. Ik krijg er een jaren '70-'80 gevoel bij.

 

Komt er ook een M-versie?

Dacht dat er een M2 kwam? Als in de opvolger van de 1M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkant: knap. Profiel: knap. Achterkant: niet echt knap maar wel karaktervol, je herkent duidelijk BMW.

 

En ik vind de 'modern' geslaagder dan met M-pack. Ik vind dat de M-packs van BMW wat te opzichtig aan het worden zijn, vroeger was het verschil subtieler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind em echt vet.. samen met de I8 de bmw van het moment voor mij..
Was al een fan van de 1 coupé, maar deze is toch een pak knapper... De achterkant was precies ook even wennen, maar zo in het rood.. neig.

Geef mij maar een 218i A...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft de 220i een N20-blok?

Voor zover ik kan checken wel.

 

Het 125i blok had ik begrepen, maar teruggeschroefd naar 184pk(?)

Inderdaad, de variant die je o.a. ook in de F30/F31 320i vindt. @@Tommie kan dit bevestigen of ontkennen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als onze website vandaag een overload aan BMW-nieuws biedt, dan wijten we dat aan de invloed van de fandag en aan het feit dat BMW besloot om dit weekend de prijzen van de 4-reeks cabrio én de 2-reeks bekend te maken. Dat onze Vergeten Auto morgen ook over BMW gaat, is toeval want die was al langer gepland als vervolg op de Audi van vorige week.

Genoeg excuses, de BMW 2-reeks is er vanaf 30.900 euro. Voor dat geld rijd je met een 220i, 184 pk sterk en met een theoretisch verbruik van 5,7 tot 6,3 l/100 km. Met hetzelfde vermogen van 184 pk is er de 220d, die kost 1.000 euro meer (31.900 euro). Behalve die twee motorisaties is er ook al een M235i coupé, die we zonder omwegen tot topversie kunnen kronen. Met een 3.0 benzinemotor en 326 pk is deze losbol de jouwe voor 45.900 euro. Dat is 5.550 euro meer dan de M135i in driedeursvariant. Voor de 2-reeks verwachten we overigens nog een hele hoop xDrive varianten, al zijn die er voorlopig nog niet.


Volledig artikel is te vinden op Autofans.be
Link naar reactie
Delen op andere sites

M Performance Parts Accessories Available for Retrofit:

M Performance Mechanical limited slip differential (LSD), available from launch

M Performance Brakes with larger compound cross-drilled rotors and calipers in red, orange or yellow

M Performance Sports Suspension - 20mm lowering, bespoke shock absorbers and shorter red painted coil springs, available from launch

Sper :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al op verschillende plaatsen gehoord of sper mogelijk is op een M135i, maar voorlopig in BE nog niet...

Ik was blijkbaar de enige of toch van de weinige die deze vraag stelde... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al op verschillende plaatsen gehoord of sper mogelijk is op een M135i, maar voorlopig in BE nog niet...

Ik was blijkbaar de enige of toch van de weinige die deze vraag stelde... :(

als het op een 2 past zal het ook wel op een 1 passen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid