Ga naar inhoud

BMW F22 2 Reeks Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik vind hem persoonlijk iets minder in het blauw ...  :mellow:

 

Ik ook, rood is de beste kleur die ik tot nu toe gezien heb erop! De achterkant komt beter uit dan vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

The German car magazine Auto Motor Sport has reported that the: "Performance LSD... only aftersales(not factory installed), 2800€, 30% lock out..."

 

Bam ! Dat is niet goedkoop, maar als daar dan BMW garantie opzit misschien wel doenbaar ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bam ! Dat is niet goedkoop, maar als daar dan BMW garantie opzit misschien wel doenbaar ...

Garantie zit er zowiezo op hoor  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gij denkt zeker dat racewagens per honderd verkocht worden? :)

 

Oorspronkelijk plan was van er 15 te maken, en ze gaan er 15 meer produceren uiteindelijk. Dat is wat mijn bron mij toch verteld heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gij denkt zeker dat racewagens per honderd verkocht worden? :)

 

Oorspronkelijk plan was van er 15 te maken, en ze gaan er 15 meer produceren uiteindelijk. Dat is wat mijn bron mij toch verteld heeft.

 

In welke kampioenschappen gaan ze die kunnen inzetten? Ik vermoed dat BGDC uitgesloten zal zijn ... 

 

"mijn bron" :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke kampioenschappen gaan ze die kunnen inzetten? Ik vermoed dat BGDC uitgesloten zal zijn ...

VLN. In BRCC, Dutch Supercar, Britcar, VdeV,... zal je daar ook wel mee terecht kunnen gok ik.

"mijn bron" :inlove:

Niemand kent die mens hier, dus boeie.

En hij was niet zat en hij had het niet over carbonnen drive-shafts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik de foto's nog eens een keer bekeken heb moet ik toegeven dat het profiel er al serieus op vooruit is gegaan. Het doet toch al wat coupé aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid