Ga naar inhoud

Mercedes-Benz W205 C-Klasse


Tiep

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Ugeken zei:

Ben er ondertussen al enkele tegen gekomen, die lichten zijn inderdaad iets bizar.

ze geven wel een pak meer licht dan de oude 'basic' LED

10 uren geleden, Stancke zei:
13 uren geleden, William Blake zei:
Multibeam heeft die helaas niet :( 
 

Mag je je demo zelf samenstellen?

dit is een stockwagen vd importeur, anders stel ik zelf samen of neem ik wat er staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die oude LED’s waren ook al niet slecht: ik kwam van halogeenpeertjes, en die HP LED’s was al een hele stap vooruit. De ILS die er nu op zit, is nog een stuk beter.
Als je eens met een auto met ‘gewone’ lichten onderweg bent, lijkt het precies of je zonder lichten rijdt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Kunnen de gesproken navigatieaanwijzingen permanent uitgeschakeld worden, of moet je dat bij iedere rit opnieuw doen? Ik heb Audio 20 - geen Comand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marvin zei:

Kunnen de gesproken navigatieaanwijzingen permanent uitgeschakeld worden, of moet je dat bij iedere rit opnieuw doen? Ik heb Audio 20 - geen Comand. 

Ik meen me te herinneren van wel.  Maar zowel @flupke73 hierboven : ik gebruikte amper de Garmin, altijd Waze. 

 

Zou je Carplay niet kunnen activeren op je auto (mocht dit nog niet het geval zijn) ?  Vanaf een bepaalde modelmaand kon dit immers (de mijne was een paar maand te oud).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

weet er hier iemand of het onderstaande klopt. Wanneer je het rijassistentie pakket plus (23P) neemt op de c 300 de zonder de COMAND of de actieve snelheidsbord herkenning zowel via camera als map data alsook de actieve rijbaan wisselaar functioneert?

Bij de vorige moest je de COMAND er bij nemen. In de nieuwe volgens de prijslijst is er geen verplichting om COMAND optie erbij te nemen.

Maw werken deze 2 functies ook met de gewone Audio 20 GPS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, visibilityspots zei:

weet er hier iemand of het onderstaande klopt. Wanneer je het rijassistentie pakket plus (23P) neemt op de c 300 de zonder de COMAND of de actieve snelheidsbord herkenning zowel via camera als map data alsook de actieve rijbaan wisselaar functioneert?

Bij de vorige moest je de COMAND er bij nemen. In de nieuwe volgens de prijslijst is er geen verplichting om COMAND optie erbij te nemen.

Maw werken deze 2 functies ook met de gewone Audio 20 GPS?

Actieve snelheidslimiet-assistent en Actieve spoorwisselassistent enkel met COMAND.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, visibilityspots said:

weet er hier iemand of het onderstaande klopt. Wanneer je het rijassistentie pakket plus (23P) neemt op de c 300 de zonder de COMAND of de actieve snelheidsbord herkenning zowel via camera als map data alsook de actieve rijbaan wisselaar functioneert?

Bij de vorige moest je de COMAND er bij nemen. In de nieuwe volgens de prijslijst is er geen verplichting om COMAND optie erbij te nemen.

Maw werken deze 2 functies ook met de gewone Audio 20 GPS?

Nee, je moet Comand nemen. Ik spreek uit ervaring en ben daar niet zo gelukkig over dat die verrekte prijslijsten dat niet vermelden en de verkoper daar ook niets over vermeld heeft. 

Dus het komt hier op neer (vet zit er niet op met Audio 20):

Quote

Bestanddelen: actieve afstandsassistent DISTRONIC inclusief uitgebreide functie automatisch optrekken in de file, inclusief routegebaseerde snelheidsaanpassing, inclusief actieve snelheidslimietassistent,; actieve stuurassistent: inclusief hands-off waarschuwing, inclusief actieve noodstopassistent; actieve rijbaanwisselassistent; actieve spoorassistent; actieve dodehoekassistent; actieve remassistent met kruispuntfunctie: inclusief noodremfunctie in files

Verkeersborden herkent ie ook niet - het is dus niet enkel dat hij de snelheid niet aanpast, hij herkent ze gewoon niet, maar je krijgt wel de info van de gps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
40 minutes ago, Marvin said:

Ik rijd met zo'n groene en in de meeste gevallen is het heel donker tenzij het licht er goed op zit. Ik vind dat eigenlijk niet erg. Het is mooi zo. 

IMG_20190520_202016.jpg

IMG_20190530_145734.jpg

What the?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

weet er iemand hoe het juist zit met voor klimatisering en de c300de? Ik ging er altijd vanuit dat dit gedeeltelijk standaard meekomt met de hybride maar zie nu dat dit ook als volledig aparte optie bij te bestellen valt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet er iemand hoe het juist zit met voor klimatisering en de c300de? Ik ging er altijd vanuit dat dit gedeeltelijk standaard meekomt met de hybride maar zie nu dat dit ook als volledig aparte optie bij te bestellen valt?

[mention=70]Carlito[/mention]

 

[mention=70]William Blake[/mention]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, visibilityspots zei:

weet er iemand hoe het juist zit met voor klimatisering en de c300de? Ik ging er altijd vanuit dat dit gedeeltelijk standaard meekomt met de hybride maar zie nu dat dit ook als volledig aparte optie bij te bestellen valt?

Zit er standaard op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, visibilityspots zei:

weet er iemand hoe het juist zit met voor klimatisering en de c300de? Ik ging er altijd vanuit dat dit gedeeltelijk standaard meekomt met de hybride maar zie nu dat dit ook als volledig aparte optie bij te bestellen valt?

Dit zit er standaard in. Er valt optioneel wel een afstandsbediening te bestellen dacht ik, waardoor je niet enkel via de auto of de app de klimatisering kan instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/7/2019 at 12:48 PM, Carlito said:

Dit zit er standaard in. Er valt optioneel wel een afstandsbediening te bestellen dacht ik, waardoor je niet enkel via de auto of de app de klimatisering kan instellen.

 

On 12/6/2019 at 9:32 PM, Maju said:

Zit er standaard op. 

Ah de maks ik kijk er naar uit om s'morgens niet meer te hoeven krabben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 décembre 2019 om 12:48, Carlito zei:

Dit zit er standaard in. Er valt optioneel wel een afstandsbediening te bestellen dacht ik, waardoor je niet enkel via de auto of de app de klimatisering kan instellen.

Enkel via de app

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

@William Blake  Care to share some insights over de C43 AMG (motorisatie/aandrijving) alsook de A205 (koetswerkvorm)?

Zijn er zaken waarop je moet letten bij die dingen? Eventuele zwakke punten? Aandachtspunten? Gouden tips qua mods oid?

Misschien ook jouw inzichten over die kar in vergelijking met de 238 met 3-liter (400, 450, 53)? Met dien verstande dat de C43 voor een heeel pak minder te vinden is dan een E, al helemaal als je een 53 wil... (Dat is dubbel en dik buiten budget.)

Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de M276 (V6) nu niet meteen bijzonder mooi klinken, afgaand op de video's die ik online vind.
Maar het is wél een zescilinder met voldoende pit in een cabriokoetswerk, verkrijgbaar mét trekhaak.
Die combo is extreem zeldzaam...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat ontgoocheld zijn over dé afwerkingskwaliteit, en de gebruikte materialen.

Twee S205’s op rij, en ik vond toen dat het allemaal wel meeviel.  Nu ik er maar heel sporadisch mee rij, valt het me op hoeveel piepjes en kraakjes die auto wel heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid