Ga naar inhoud

BMW 2 Reeks Active Tourer


Parsifal

Aanbevolen berichten

Dat geloof ik maar al te goed... 

 

Maar geef toe... Het is gewoon een Scénic/Carens/eender welke andere monovolume met een BMW badge...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geloof ik maar al te goed... <br /><br />Maar geef toe... Het is gewoon een Scénic/Carens/eender welke andere monovolume met een BMW badge...

<br /><br />De B-klasse is dat ook. Jij als marketingkerel zou de laatste mogen zijn om daarover te klagen. :lol:
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven dat ik het nog wel een mooi model vind, de voorkant en achterkant zijn echt goed gelukt imo.

Enkel jammer van de voorwielaandrijving...

Link naar reactie
Delen op andere sites

<br /><br />De B-klasse is dat ook. Jij als marketingkerel zou de laatste mogen zijn om daarover te klagen. :lol:

 

Absoluut... Maar als marketingkerel zie ik dit eerder als een verwatering van het merkimago...

 

Als betere afwerking en looks het enige USP meer is, is het voor marketingmensen bijzonder moeilijk om daar iets van te maken :D

 

Great marketing starts with a great product...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel vraag naar al...

 

Als BMW alles gaat maken waar vraag naar is gaan we nog wat meemaken! Ik vind het ronduit korte termijn denken, op lange termijn maak je je brand image kapot.

 

Zo ben ik er zeker van dat er een grote vraag is naar een BMW in het Aixam segment! Gaat verkopen voor dood aan al die dronkaards! 

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is natuurlijk wel een alternatief voor het Touranplebs wiens ballen zijn afgezet. Die mensen krijgen terug een reden tot bestaan.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als BMW alles gaat maken waar vraag naar is gaan we nog wat meemaken! Ik vind het ronduit korte termijn denken, op lange termijn maak je je brand image kapot.<br /><br />Zo ben ik er zeker van dat er een grote vraag is naar een BMW in het Aixam segment! Gaat verkopen voor dood aan al die dronkaards en margi's!

<br /><br />Omgekeerd begrijpen Bert. ;)<br /><br />Stond al op het vorig Autosalon ten eerste en sindsdien is er al veel vraag naar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid