Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Lotus Elan 26R: de lightweight-versie van een lightweight:D

index.php?action=dlattach;topic=134519.0;attach=378112;image

Te herkennen aan de bredere wielkassen (plat voor een gewone, lipje voor een 26R), standaard rolbeugel (geen idee of bovenstaande de originele is), de ingewerkte koplampen ipv klapkoplampen,...

Gewicht: 600kg:inlove: Met pakweg 160 pk is dat voldoende om een pak grotere en krachtigere wagens lastig te vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lotus Elan 26R: de lightweight-versie van een lightweight:D

Thumb resize.

Te herkennen aan de bredere wielkassen (plat voor een gewone, lipje voor een 26R), standaard rolbeugel (geen idee of bovenstaande de originele is), de ingewerkte koplampen ipv klapkoplampen,...

Gewicht: 600kg:inlove: Met pakweg 160 pk is dat voldoende om een pak grotere en krachtigere wagens lastig te vallen.

Daar kan je HARD mee gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan je HARD mee gaan.

In vergelijking met de MX5: 400 kg lichter en 50% meer pk's, ik vermoed van wel ja:lol::inlove:

Even de rest naar hun plaats verwijzen:D

indexphpactiondlattachtopic134519-3.jpg

Lotus :inlove:

Logische opvolger van mijn kist, blijft in dezelfde familie en even onvoorspelbaar :D

Maar dan met een veel lagere zitpositie?:D

Met zo'n Elise zou ik wel enorm schrik hebben voor schade te rijden, prijzen van die polyester stukken zijn 'nogal' hoog.:shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elan:inlove:

Ooit!

Thumb resize.

In deze kleurstelling niet onknap, anders niet zo'n hevige fan van.

Lotus Elan 26R: de lightweight-versie van een lightweight:D

Thumb resize.

Te herkennen aan de bredere wielkassen (plat voor een gewone, lipje voor een 26R), standaard rolbeugel (geen idee of bovenstaande de originele is), de ingewerkte koplampen ipv klapkoplampen,...

Gewicht: 600kg:inlove: Met pakweg 160 pk is dat voldoende om een pak grotere en krachtigere wagens lastig te vallen.

Maar dát. Miljaar. Of hoe wat breedheid en andere koplampen een groot verschil kunnen maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze kleurstelling niet onknap, anders niet zo'n hevige fan van.

Mooie afwisseling voor alle duo-tone Elans, maar toch duizend keer liever een roadster dan een coupé.

Maar dát. Miljaar. Of hoe wat breedheid en andere koplampen een groot verschil kunnen maken!

Hier staat er in de buurt eentje te koop voor 50d €, BRG met geel en gele velgen. Niet de mooiste combinatie op die wagen:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

"SEXIGE", de Nieuw-Zeelandse Exige is ondertussen terug op de baan. Wat begon als 1 winter werken aan de auto heeft uiteindelijk 3,5 jaar geduurd, kerel heeft verschillende tegenslagen gehad tijdens de heropbouw (motor is er tientallen keren uitgehaald, versnellingsbak kapotgereden, motor volledig opgebouwd om tijdens het inrijden problemen op te merken,....)

ExigeTaupoDA.jpg

Nog niet voluit, inrijperiode is nog bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid