Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

J/K, niets tegen een MX5 en alle respect voor Dennis en Glen. Als je ziet hoeveel fun ze hebben met zo een wagentje en praktisch geen kosten, chapeau. Enkel vind ik de looks echt maar niets...

 

Ze kunnen wel tegen wat kritiek/andere visies :-)

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap beestje, komt hopelijk ooit nog op mijn oprit.

 

In deze versie vooral veel geld en wa onnozele details.

 

Lijkt toch al de moeite:

 

 

The Exige V6 Cup weighs in at 1,110 kg, and comes with Lotus Dynamic Performance Management, so you can switch the engine and traction settings between Touring, Sport and Race; Pirelli P-Zero Trofeo tyres; aerodynamically optimised front splitter, rear diffuser and wing; multi-adjustable suspension; and race-ready kit such as a heavy-duty roll cage, 4 or 6-point harnesses, isolator switches, FIA-approved fire extinguisher, tow eyes, removable steering wheel and HANS-compliant race seats.

In addition to hitting circuits the world over in various track days events, the Exige V6 Cup is intended for new and current Lotus Cup series.  The cars can be purchased through Lotus Cars’ dealer network and direct from Lotus Racing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg het niet snel over een S2, maar dat is een dik exemplaar! Heerlijke kleur irl, foto doet hem geen eer aan

24AFFE05-orig_zps69ad1a0d.jpg

Geloof het of niet, die fietser rechts in beeld is Patrick Dewael.  Kwam daar plots fotokes maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap beestje, komt hopelijk ooit nog op mijn oprit.

 

 

Lijkt toch al de moeite:

 

Het merendeel van die lijst zit al op Jokke zijn kar, en dat is geen Cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid