Ga naar inhoud

(Toekomstige) waardevolle Classics


Carlito

Aanbevolen berichten

ja dat wist ik. maar zocht naar een duidelijk verschil tussen de 16v en een evo.

nu dat ik het weet is het duidelijk te zien aan de plaats waar de verbreding begint.

(plaats van de pinkers ook, maar wist niet of dat altijd was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard wordt 'zo vol of een ei' correct begrepen aan de goede kant van de schelde. Typisch voor die van de verkeerde kant om u ne keer te gaan uitleggen hoe ge iets moet zeggen. Nem.

Correct Nederlands is correct Nederlands.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt 8-kleppers, die het minste waard zijn

Dan heb je 16-kleppers, die zijn meer waard

Vervolgens heb je nog de EVO-modellen, en die worden stilaan onbetaalbaar.

 

Je hebt natuurlijk ook de 8-kleppers omgebouwd naar 16-klepper of EVO-look, en de 16-kleppers omgebouwd naar EVO-look, en die gaan na verloop van tijd het minste waard zijn.

 

Onderdelen zijn niet gemakkelijk te vinden, dus origineel zetten gaat niet zo gemakkelijk zijn, maar wel doenbaar.

 

De vraag is hoe lang de Delta nog zijn aanhangers zal hebben.

 

Dit is een model dat teerde op zijn rally-palmares en die generatie begint beetje bij beetje te verdwijnen.

 

Maar ik zie ze wel hun waarde behouden op basis van hun zeldzaamheid.

 

Zelf ben ik geen fan van de Integrale (ondanks het feit dat ik rallyfan ben), maar een Delta S4 daarentegen... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je de lijn ook doortrekken naar de E30 m3 en de 190 evo modellen omdat die teren op hun verleden in de Dtm

Dat zie ik echt niet gebeuren dat ze zouden zakken in waarde en dat zie ik bij de integrale ook niet gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je de lijn ook doortrekken naar de E30 m3 en de 190 evo modellen omdat die teren op hun verleden in de Dtm

Dat zie ik echt niet gebeuren dat ze zouden zakken in waarde en dat zie ik bij de integrale ook niet gebeuren

 

Zakken niet, want wat ze verliezen als "competitie verleden", winnen ze terug doordat ze zeldzamer worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet alleen fout in of/als maar ook in wat nu juist de juiste kant van de Schelde is ...

De kant van Holland of de andere kant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is hoe lang de Delta nog zijn aanhangers zal hebben.

Dit is een model dat teerde op zijn rally-palmares en die generatie begint beetje bij beetje te verdwijnen.

Maar ik zie ze wel hun waarde behouden op basis van hun zeldzaamheid.

Zelf ben ik geen fan van de Integrale (ondanks het feit dat ik rallyfan ben), maar een Delta S4 daarentegen... :inlove:

Ik ken hem toch nog vanwege zijn pedigree. En ik ben nu 30, dus hij zou nog 40 jaar in mijn collectie kunnen staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken hem toch nog vanwege zijn pedigree. En ik ben nu 30, dus hij zou nog 40 jaar in mijn collectie kunnen staan...

 

Klopt. De vraag is of hij in 15 of 20 jaar nog daarom zal gekend staan. En of dat pedigree nog als waardevol zal worden aanzien. 

 

Niemand bvb die een Focus RS of een Citroen DS3 Racing assicieert met de rallysuccessen in de laatste 10 jaar. De interesse van het publiek verandert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. De vraag is of hij in 15 of 20 jaar nog daarom zal gekend staan. En of dat pedigree nog als waardevol zal worden aanzien.

Niemand bvb die een Focus RS of een Citroen DS3 Racing assicieert met de rallysuccessen in de laatste 10 jaar. De interesse van het publiek verandert.

pedigree en een verhaal zal altijd de waarde opdrijven... Kijk maar maar prewar racers, '50s/'60s racers, enz...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel maar er is veel brol op de markt bij de Z1s

Dat is voor andere auto's ook zo

Ik geloof det de goede al boven de 25k gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW Z1?

Hebben hun dieptepunt vorig jaar(2014) bereikt en gaan nu enkel nog maar stijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Miseriecorde. Da's al dik geld. 1.600.000,- Bef  :blink:

 

Meer dan nieuw destijds waarschijnlijk.

 

2.250.000 fr, staat mij bij als nieuwprijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

renault sport spider zie ik ook wel nog stijgen.

mocht ik verdorie plaats hebben er stond al lang eentje

 

renault_spyder.jpg

net zoals een clio  V6, maar voor die zal het zeker al te laat zijn vermoed ik

2001-renault-clio-v6-sport-mk1-2.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat wist ik. maar zocht naar een duidelijk verschil tussen de 16v en een evo.

nu dat ik het weet is het duidelijk te zien aan de plaats waar de verbreding begint.

(plaats van de pinkers ook, maar wist niet of dat altijd was)

 

Een Evo heeft geen tankklep noch dubbele uitlaat. Alle 8V & 16V wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid