Ga naar inhoud

(Toekomstige) waardevolle Classics


Carlito

Aanbevolen berichten

Had de evo geen compressor en turbo? Of is dat enkel bij de group b rallymonsters?

 

enkel op de S4 denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is de Delta S4. Die heeft de turbo + compressor... is idd een GrB. wagen, de Delta Integrale was bedoeld voor GrA. 

baanversie zag er zo uit

post-3615-0-72455400-1452333521_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is de waarde al meerdere jaren stabiel. Ik heb de auto 5 jaar geleden gekocht aan een prijs die vandaag nog steeds wordt gevraagd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Renault sport spider is zo belachelijk.

Dat ziet er uit alsof het een F16 is, spijtig genoeg weegt dat 950kg :')

Zo'n gemiste kans, vandaar ook dat je dat nooit ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam tegelijk uit met de Elise S1, die volgens de tests op quasi alle vlakken beter was (en pakweg 200 kilo lichter)

Zeer slechte timing van Renault dus. Heb nog ergens een Autogids met dubbeltest liggen van de S1 vs Sport Spider. Kapot gelezen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij graag een Elise S1 van het eerste productiejaar, Mustard Yellow, oranje pinkers.

Waarop eerste jaar: MMC brakes (metal matrix composites), "kofferzak" ipv bak, kunststof raamzwengels ipv alu van de latere jaren,... Dat gaat nog geld waard worden.

En dan nog een andere S1 om te raggen :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Miseriecorde. Da's al dik geld. 1.600.000,- Bef  :blink:

 

Meer dan nieuw destijds waarschijnlijk.

Nope, de kostten eerst 2.055.000 BEF in België, en na de prijsupdate 2.250.000 BEF.

 

De goeie hebben hun dieptepunt al veel langer geleden bereikt dan TCT zegt, nu beginnen de goed doorgereden (en soms zelfs brakke) exemplaren ook te stijgen. De zeldzamere kleuren en de 100% originele (dus de collectiekarren) komen al meer dan 5 jaar bijna niet meer op de markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren stond er 1 rode Z1, in perfecte staat, en die was verkocht.

 

Ik sta toch te kijken van wat ze durven vragen voor oldtimers. Zelf wil ik een 911 3.2 cabrio of targa kopen,  en had ik gehoopt met 50k toe te komen voor een goede, maar dat is dus vandaag niet mogelijk. Ik stel mij de vraag of die prijzen niet terug wat gaan dalen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er ook een hoop die denken "goud" in hun handen te hebben. Zorg dat je kunt kopen van een particulier die zin heeft in iets anders en daarom wilt dat de auto net zo goed verzorgt gaat worden als hij heeft gedaan. Dan krijg je hem aan een "normale" prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn berekeningen zou die een 34,962% stijgen (rekening houdend met afrondingsfouten uiteraard).

dank voor de snelle antwoord, ik weet er momenteel 1ntje staan voor 1500 euro en lijkt me niet veel voor zo ne wagen, heeft momenteel 227000 km mvg Andy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren stond er 1 rode Z1, in perfecte staat, en die was verkocht.

 

Ik sta toch te kijken van wat ze durven vragen voor oldtimers. Zelf wil ik een 911 3.2 cabrio of targa kopen,  en had ik gehoopt met 50k toe te komen voor een goede, maar dat is dus vandaag niet mogelijk. Ik stel mij de vraag of die prijzen niet terug wat gaan dalen... 

 

Ik zou er niet op rekenen dat ze gaan zakken.

 

50k is voldoende hoor, moet je er zeker voor vinden

Stuur even in PM wat je juist zoekt, dan hoor en kijk ik rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb in augustus nog een 2.0 staat besnuffelen met 226k op de teller en die moest 4500€ kosten.

Was wel in een correcte staat, en net uit rodage zoals ze zeggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren stond er 1 rode Z1, in perfecte staat, en die was verkocht.

 

Ik sta toch te kijken van wat ze durven vragen voor oldtimers. Zelf wil ik een 911 3.2 cabrio of targa kopen,  en had ik gehoopt met 50k toe te komen voor een goede, maar dat is dus vandaag niet mogelijk. Ik stel mij de vraag of die prijzen niet terug wat gaan dalen... 

 

Wat zoek je precies? Ik weet een rode 911 Cabrio 3.2 G50 staan. Rood met beige interieur, niet de beste kleurencombo vind ik maar zeker niet lelijk. Heeft 150.000km op de teller en ze vragen er net €50.000 voor. 't Is wel een US import (Californië). Voor de ene is dat een struikelblok, voor de andere niet. Auto heeft wel de EU bumpers en lichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid