Ga naar inhoud

(Toekomstige) waardevolle Classics


Carlito

Aanbevolen berichten

Die verkoper is 100% correct en heeft eerlijke auto's. Onze jaguar V12 komt van daar. Zeer goede ervaringen mee. Zowel in het eerste telefonische contact, waar hij een eerlijk beeld schepte van de wagen als de uitleg en service ter plekke (je moet het maar doen, uw tijd insteken als een snotneus met een aftandse 190d komt kijken naar een wagen die op een eerste indruk ver boven budget zit), alsook de aflevering van de wagen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

de 850 gaan testen en reed toch goed naar mijn bevindingen maar er was wel wat werk aan de carrosserie!,

 

 

nu even een ander vraag!, een volvo 440 1.7 turbo gaat dit ooit iets worden??

 

 

mvg Andy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er al volvo's ooit iets waard gaan worden zijn dat de P1800 reeks en de Bertones volgens mij.

 

Maar als jij dat een leuke auto vind moet je het niet laten om ze te kopen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 850 gaan testen en reed toch goed naar mijn bevindingen maar er was wel wat werk aan de carrosserie!,

 

 

nu even een ander vraag!, een volvo 440 1.7 turbo gaat dit ooit iets worden??

 

 

mvg Andy.

480 turbo misschien wel, droomde ik van als ik 18 was.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er al volvo's ooit iets waard gaan worden zijn dat de P1800 reeks en de Bertones volgens mij.

 

Maar als jij dat een leuke auto vind moet je het niet laten om ze te kopen natuurlijk.

ik vind het inderdaad geen misse auto's  :) , maar ze zijn echt wel zeldzaam ;) , voor alle duidelijkheid ik heb er eentje en is van 1992 dus volgend jaar old timer maar ze hebben allemaal hetzelfde probleem roest aan de wielranden op gebied van motor zijn er niet echt problemen van gekend, hoop stiekem toch dat het toekomstgericht toch wel wat gaat opbrengen :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bertone's gaan al veel geld, kennis heeft er onlangs ene verkocht, stond ook niet lang te koop.

 

Tussen 10 en 15 heb je toch al hele mooie bertones, terwijl P1800 25-30 zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vraagprijzen lopen van 3.889 tot 750.000 (nu denk ik wel dat die laatste nog in Lire spreekt :D)

 

Die 25.000 is de hoogste normale vraagprijs

 

http://occasions.autoscout24.be/?atype=C&make=73&model=18489&mmvmk0=73&mmvmd0=18489&mmvco=1&ustate=N,U&sort=threetier,price&results=20&page=1&event=||model|version&dtr=s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Z4M in de toekomst misschien?? Laatste met de bekend S54 motor?

 

Die zijn ook reeds over hun dieptepunt heen inderdaad ;)

 

De coupé's tenminste, over de roadster spreek ik me niet uit (prijzen niet gevolgd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Een Toyota MR2 in OEM staat met weinig kilometers? Zeker teveel geproduceerd om in waarde stijgen?

 

Er zijn nu nog exemplaren te vinden van 1e eigenaar met minder dan 40.000km op de klok...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Toyota MR2 in OEM staat met weinig kilometers? Zeker teveel geproduceerd om in waarde stijgen?

 

Er zijn nu nog exemplaren te vinden van 1e eigenaar met minder dan 40.000km op de klok...

 

Denk wel dat dat zal stijgen in waarde. Goeie exemplaren ( niet teveel kilometers, OEM-staat, goed onderhouden ) worden hoe langer hoe zeldzamer, is met alle classics zo.

Als zelf een MX-5 begint te stijgen..   :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid